יום ד', ד’ בכסלו תשע”ח
    לאתר הבית  |  דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  |  אודות  |  לבלוג  |  לוידיאו יד שרה  |  לפייסבוק  |  English  |  תרום עכשיו  
 
 
 
 
 
כך הן מדברות: מתנדבות יד שרה מביאות את המסר היישר מזירת הנתינה
העדויות אומרות הכל: על החברות* הסיפוק בנתינה - והאווירה המשפחתית בסניפים * הקישו כאן למגזין מיוחד לנושאי התנדבות המביא עדויות מן השטח מכל סניפי יד שרה ברחבי הארץ * גם את תוכלי למצוא בסניפים שלנו תפקיד מאתגר ומספק ואוירה משפחתית * התקשרי עכשיו - להתנדבות: 6444* במייל: brandye@yadsarah.org.il* בצילום של המתנדב אלי כהן: מתנדבות הדרכה במרכז המבקרים - מרכז חווית הנתינה- בעת תירגול הרכבת קביים שיהיה חלק מסיורם של בני נוער במקום
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 1
 
 
 
ריפוי השיניים שמגיע למרכז ולפריפריה: גם מנהל הסניף מקבל את הבדיקה החיונית
פרופ' יהונתן מן, מומחה מן השורה הראשונה בתחום רפואת השיניים ומי שמלווה את מרפאת השיניים הגריאטרית בבית יד שרה בעת ביצוע בדיקות למנהל סניף יד שרה בבית שאן אשר לסרי* הפעילות באה במסגרת עוד מבצע נרחב של יד שרה בתחום בריאות הפה בזכות סיוע משמעותי של קרן הלמסלי לפעילות מרפאת השיניים - תודה מכולנו* למוסף המיוחד בחדשות השבוע ביד שרה המוקדש למרפאת השיניים ולפריצת הדרך של יד שרה בתחום הטיפול הרפואי לרתוקים לביתם - הקישו כאן * את פרופ' מן ואת הנבדק ורעייתו צילמה נורית אגרי - תודה על השיתוף
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 2
 
 
רפואה והלכה ביד שרה: לקט תשובות
רב יד שרה הרב יעקב וינר שליט"א, עומד בראש מכון רפואה והלכה ביד שרה * הרב וינר נותן מענה בשאלות הלכתיות- רפואיות * ניתן לפנות במייל machonr@yadsarah.org.il ובטלפון 02-6444590, וכן בכתובת בית יד שרה, שדרות הרצל 124 ירושלים * כאן - לקט תשובות במדורו של כב' הרב באתר e-med -ערוץ החדשות הרפואיות של ישראל
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 8
 
התנדבות - מוסף מיוחד * על האווירה, המסגרת המשפחתית, הסיפוק בנתינה
ברוכים הבאים למוסף המיוחד של יד שרה להתנדבות - הקישו כאן * כל האתגרים * כל הביקושים החמים * יומני מתנדבים * הדיווחים מן השטח על האווירה המשפחתית בסניפים * מה הם כותבים לנו על חווית הנתינה * איך להגיע לראיון ראשון ולמי פונים * האדם הנכון למשימה הנכונה - כך מבוצעת התאמה * כל מה שרציתם לדעת - במוסף ההתנדבות שלנו * שלכם ולשרותכם *בצילום: חוגג התנדבות בארגון המציין 40 שנות נתינה * בטלפון: *6444 - להתנדבות * במייל: brandye@yadsarah.org.il
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 0
 
"יד לתעסוקה שווה": עם יד שרה, עכשיו זה קורה * הופכים נגישות למציאות ויוצרים סביבת עבודה המאפשרת תעסוקה לאנשים בעלי מוגבלויות
כך פועלת יד שרה להביא לשילוב אנשים עם מוגבלות בתעסוקה בהליך מהיר ומתגמל למעסיק * כאן: מתוך מסרי הקמפיין המשותף "יד לתעסוקה שווה" של יד שרה, המשרד לכלכלה ולתעשייה והביטוח הלאומי * הועלה לפייסבוק בימים בהם נתוני נציבות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות מעידים כי הצורך ביצירת נגישות המאפשרת תעסוקה שווה - חיוני יותר מאי פעם * תודה למתנדבים שלנו השוקדים על תיקון קשת רחבה של כלים המאפשרים נגישות לאנשים בעלי מוגבלויות
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 674
הרבנית לאה שרמן מבני ברק היא משתמשת קבועה בשירותי הנכוניות של יד שרה. במשך שנים היא נעזרת בשירותי ההסעות על בסיס שבועי לפחות. כשהיא מדברת על נהגי הנכוניות המסורים היא לא חוסכת בשבחים – ויש לכך סיבות טובות * כתב אתרי יד שרה יהודה שוורץ מדווח * בצילום: מנהל אגף הרכב יעקב וורטהיימר (משמאל) ומנהל צי הנכוניות ירון אביב

"הם לא בני אדם – הם מלאכים" אומרת הרבנית לאה שרמן על נהגי הנכוניות – המכוניות המיוחדות להסעת רתוקים לכסאות גלגלים – המעניקים לה שירות קבוע. אך לאחרונה קרה משהו שהפעים את ליבה במיוחד. היה זה ביום הזיכרון לאביה הרב רפאל הכהן קוק זצ"ל – מי שהיה רב העיר טבריה במשך שנים. בכל שנה נוהגת הרבנית שרמן להצפין לבית העלמין בטבריה ולעלות על קבר אביה הגדול יחד עם כל המשפחה המורחבת. לאחר מכן נוהגת המשפחה להתכנס יחדיו בעיר לשוחח בדברי חיזוק לעילוי נשמת אבי המשפחה הנערץ. כמידי שנה, גם ביום הזיכרון הנוכחי יצאה הרבנית לטבריה, כשבעלה הרב נוהג ברכב המשפחתי בדרכם צפונה, באמצע הדרך באזור כפר תבור אומר לפתע הרב לאשתו שהתעוררה בעיה רצינית ברכב, ההילוכים אינם מגיבים והוא חש שאינו יכול להמשיך כך בנסיעה. הם נעצרו בתחנת הדלק שבכפר תבור והתקשרו לשירותי הדרך של הביטוח, לאחר שתיארו להם את המצב אמרו להם מעבר לשפופרת שלא ימשיכו לנסוע עם הרכב במצב כזה ועליהם להמתין לגרר שיגיע בשעות הקרובות. "הייתי תשושה" אומרת לי הרבנית שרמן "הרגשתי שאיני מסוגלת להישאר בדרך אפילו לזמן קצר, וודאי ובודאי לא עוד כמה שעות. בצר לי, התקשרתי לירון אביב - רכז הנכוניות, ותיארתי לו את המצב. "חכי רגע, אני כבר חוזר אלייך" אומר לי ירון, ואכן כעבור דקה הוא חוזר אלי ואומר לי "תוך 45 דקות יהיה אצלכם נהג עם נכונית" אך הרגשתי שגם את הזמן הזה קשה יהיה לי לחכות. אחרי מספר דקות חוזר אלי שוב ירון ואומר לי שהנהג יזדרז ויהיה אצלנו תוך 20 דקות, נשמנו לרווחה, ואכן תוך פחות מ- 20 דקות הגיע מתנדב מעפולה. כל הכבוד לצוות הנכוניות – קשוב, דרוך – ונכון תמיד לסייע.