יום ו', ח’ בכסלו תשע”ט
    לאתר הבית  |  דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  |  אודות  |  לבלוג  |  לוידיאו יד שרה  |  לפייסבוק  |  English  |  תרום עכשיו  
אגף יחסי ציבור: "כשם שהמתנדבים שלנו נותנים בהתנדבותם למען רבים ומעומק ליבם – כך אנו רוצים לומר להם תודה"
הלוח הגדול המקדם את פני הבאים נושא איחולים לימי הולדת וברכות למצטייני הצוות המסור – מתנדבי האגף * מנהלת האגף ספידה יום טוב ואחראית מתנדבים מלכה מלמד על חשיבות העמקת הקשר החם עם הנותנים מזמנם לטובת החברה
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 17
 
 
חוזרים הביתה עם מערך אישפוז הבית ביד שרה: ראו כאן - בחוברת המידע
ככל שגוברת מצוקת האישפוז בבתי החולים, ככל שהצפיפות גדלה ומספר המיטות אינו מספק את צרכי הציבור - גוברת חשיבותה של התכנית פורצת הדרך שיזמה יד שרה - אישפוז בית * למידע המלא - כאן * בצילום: ברחבת ההשאלה בבית יד שרה
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 2
 
ו....יש גם חניה
תודה לגולשת לאה שביקרה בבית יד שרה ומצאה עולם של חסד ולא שכחה לציין גם שיש חנייה כי ביד שרה חושבים מעשית על הפרטים הקטנים בדרך לקבלת ציוד בהשאלה והעברתו למכונית הממתינה בחניון * לתגובות נוספות של גולשים במעגלי גוגל וברשת הקישו כאן
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 2
 
רפואה והלכה ביד שרה: לקט תשובות
רב יד שרה הרב יעקב וינר שליט"א, עומד בראש מכון רפואה והלכה ביד שרה * הרב וינר נותן מענה בשאלות הלכתיות- רפואיות * ניתן לפנות במייל machonr@yadsarah.org.il ובטלפון 02-6444590, וכן בכתובת בית יד שרה, שדרות הרצל 124 ירושלים * כאן - לקט תשובות במדורו של כב' הרב באתר e-med -ערוץ החדשות הרפואיות של ישראל
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 8
 
 
רעננה: לא חדלים להעמיק ידע בשירות הציבור
"מורי ורבי מאיר גרינוולד האיש שלא מפסיק להדריך" - כך כתב משה טייכלר מנהל מרחב על המומחה לציוד מיוחד ולא רק מאיר גרינוולד הפוקד את מתנדבי יד שרה ב-110 סניפים ברחבי ישראל בשורת הדרכות על ציוד חדיש נוסף לבריאות הציבור, דרכי הפעלתו והתאמתו אישית למבקש הסיוע * כאן בצילום של טייכלר- הדרכה בסניף רעננה * למוסף המיוחד בחדשות השבוע ביד שרה המוקדש לבית יד שרה ברעננה וצוות המתנדבים המסור - הקישו כאן
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 1
 
שיתוף פעולה מכל הלב
המכון לשיקום ומניעת מחלות לב במרכז הרפואי "שערי צדק" בירושלים עבר למשכנו החדיש והמרווח בקומה הרביעית בבית יד שרה. המכון הוא חלק בלתי נפרד ממרכז הלב המשולב הפועל ב"שערי צדק" * ברוכים הבאים לבית יד שרה בשלב נוסף של שיתוף פעולה * רופאים מן השורה הראשונה בבית החולים מקדמים את פני הבאים גם במרכז פרנקל לרפואה דחופה העומד לרשות תושבי הבירה בבית יד שרה * למידע על המכון - הקישו כאן
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 0
 
דרושים מתנדבים ברחבי הארץ * הרשימה המעודכנת - הצטרפו אלינו לשנת נתינה
קשת השירותים של יד שרה לרווחת הציבור הולכת ומתרחבת - ואנו זקוקים לידיים טובות נוספות בהתנדבות * ראו כאן את רשימת הדרושים המעודכנת * בצילום של המתנדב אלי כהן: יד מסייעת של מתנדבים מושטת לכל אדם - בכל גיל - ברחבת ההשאלה בבית יד שרה * חייגו 6444*
תגובות: 0   צפיות: 763
כתבת אתרי יד שרה המתנדבת אורה מלול מביאה הזן חוזר של פונים למרכז "דעת" * בצילום: כמה ממתנדבי הצוות במרכז

בגיליון האחרון של העיתון שלנו ברשת סיפרנו על השירות המקצועי שמעניק מרכז "דעת" לפונים אליו. סיפרנו על המתנדבים המפעילים אותו, שכולם באים מתחומי הרפואה ומדעי הטבע ועל המידע הרפואי האמין והמעודכן שהם מספקים לכל דורש. "בכל יום פונים אלינו אנשים במילים: חבל שלא ידענו עליכם קודם", אמרה לנו אז ישראלה נחשון, מנהלת המרכז. היום הזדמן לי לשוחח עם שתי נשים ששמעו גם שמעו על "דעת", פנו אליה בצר להן, ונענו בצורה הטובה ביותר. גב' חנה אפרת מקריית מוצקין ובעלה ביקשו מידע על יתר לחץ דם. "רצינו להבין את התופעה של עלייה וירידה בלחץ הדם", אומרת גב' אפרת. המידע שקיבלו היה מפורט מאוד. "זו הפעם השלישית שאנחנו פונים ל"דעת", ובכל פעם היחס נהדר, ממש עשר", היא מדגישה. לקוחה אחרת של "דעת", אם צעירה מירושלים, ביקשה שלא לפרסם את שמה, אך ניאותה בשמחה לשתף אותי בהכרת התודה שהיא חשה כלפי המרכז. בהיותם בני משפחה חרדית אין להם אינטרנט בבית, וכשנזקקו למידע, פנו ישירות ל"דעת"."בעלי ואני נהנינו יותר מפעם אחת מהשירות המצוין שלהם", אמרה. פעם אחת נזקקו למידע כשבנם, שהיה בן עשרה חודשים, סבל משבר בגולגולת. "האבחנה לא הייתה ברורה, לא הבנו מה יקרה בעתיד", היא מספרת. פעם שנייה הייתה כשאובחנה לקות שמיעה אצל בתם ופעם שלישית – כשאבי המשפחה לקה בקיבה עצבנית. בכל הפעמים האלה הידע שלהם היה מעורפל והעתיד נראה לוט בערפל. בכל הפעמים האלה פנו ל"דעת" שבבית יד שרה בירושלים וקיבלו מידע רחב ומקיף שהרגיע אותם ועזר להם להתמודד עם מצבם. "זה לא היה רק צילום מספר או מידע מועתק מן האינטרנט", היא אומרת, "היה ברור שיש התייחסות אישית, המידע הרלוונטי הודגש, ניכר שהשקיעו בחומר ושלחו בדיוק מה שהתאים לנו". שתי המרואיינות ידעו על "דעת" משמועות שעברו מפה לאוזן, ושתיהן מרוצות מאוד מן השירות שקיבלו, מהמידע המפורט שהותאם בדיוק לצרכיהן ומהיחס הרציני והחם שזכו לו.