יום ד', כג’ בסיון תשע”ט
    לאתר הבית  |  דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  |  אודות  |  לבלוג  |  לוידיאו יד שרה  |  לפייסבוק  |  English  |  תרום עכשיו  
 
באלבום הצילומים הנעים למעלה מימין: בית פתוח המעניק שרות באהבה
צילומים 1-2. מיכל ווינט, אגף יחסי ציבור ביד שרה, היתה שם מאחורי דוכן של מים צוננים לרווית העולים להר הרצל ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות איבה (צילם: המתנדב יהושע ווייס) * 3. עם ההליכון שקיבלה ביד שרה יכולה ג'קלין לידר לנוע אל מרכזי קניות בבירה * 4. "כל בעיה שיש – באים אלי ואני עושה להם רגליים לכיסא" – חנניה אוחנה, מתנדב, בית המלאכה בבית יד שרה * 5. מבקשי סיוע מכל מגזרי האוכלוסייה בירושלים ברחבת ההשאלה
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 22
 
לפני החזרה לדרום אמריקה
הן לא וויתרו על ביקור במרכז המבקרים המרגש בבית יד שרה בירושלים – מרכז חוויית הנתינה – כשיאו של מסע בת מצווה בבירת ישראל. צוות המרכז: "שמחנו לארח כאן את קבוצת אימהות עם מהות שיודעות שאם באים להכיר את ישראל – לא מחמיצים ביקור במקום המציג את הפנים היפות של החברה הישראלית. נסיעה טובה – ושובו אלינו" * למוסף המיוחד בחדשות השבוע ביד שרה המוקדש למרכז המבקרים – כאן
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 2
 
 
"לשתף בהחלטות - להקשיב ולהבין את חשש הנעזר מאיבוד שליטה" * כך לומדים לתת יותר תוך ראיית האדם תחילה
על זיקנה וכלי ריפוי ושיקום: בסידרת מפגשי העמקת ידע של צוותי מרכזי התצוגה והייעוץ נבחנו סוגיות שונות של שרות לקהילה * דבורה רויטמן מנהלת מרכזי התצוגה והייעוץ ביד שרה– סיכום של מפגש שהתקיים לאחרונה בתל אביב
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 1
 
 
 
דרושים מתנדבים ברחבי הארץ * הרשימה המעודכנת - הצטרפו אלינו לשנת נתינה
קשת השירותים של יד שרה לרווחת הציבור הולכת ומתרחבת - ואנו זקוקים לידיים טובות נוספות בהתנדבות * ראו כאן את רשימת הדרושים המעודכנת * בצילום: יד מסייעת של מתנדבים מושטת לכל אדם - בכל גיל - ברחבת ההשאלה בבית יד שרה * חייגו 6444*
תגובות: 0   צפיות: 836
כתבת אתרי יד שרה המתנדבת אורה מלול מביאה הזן חוזר של פונים למרכז "דעת" * בצילום: כמה ממתנדבי הצוות במרכז

בגיליון האחרון של העיתון שלנו ברשת סיפרנו על השירות המקצועי שמעניק מרכז "דעת" לפונים אליו. סיפרנו על המתנדבים המפעילים אותו, שכולם באים מתחומי הרפואה ומדעי הטבע ועל המידע הרפואי האמין והמעודכן שהם מספקים לכל דורש. "בכל יום פונים אלינו אנשים במילים: חבל שלא ידענו עליכם קודם", אמרה לנו אז ישראלה נחשון, מנהלת המרכז. היום הזדמן לי לשוחח עם שתי נשים ששמעו גם שמעו על "דעת", פנו אליה בצר להן, ונענו בצורה הטובה ביותר. גב' חנה אפרת מקריית מוצקין ובעלה ביקשו מידע על יתר לחץ דם. "רצינו להבין את התופעה של עלייה וירידה בלחץ הדם", אומרת גב' אפרת. המידע שקיבלו היה מפורט מאוד. "זו הפעם השלישית שאנחנו פונים ל"דעת", ובכל פעם היחס נהדר, ממש עשר", היא מדגישה. לקוחה אחרת של "דעת", אם צעירה מירושלים, ביקשה שלא לפרסם את שמה, אך ניאותה בשמחה לשתף אותי בהכרת התודה שהיא חשה כלפי המרכז. בהיותם בני משפחה חרדית אין להם אינטרנט בבית, וכשנזקקו למידע, פנו ישירות ל"דעת"."בעלי ואני נהנינו יותר מפעם אחת מהשירות המצוין שלהם", אמרה. פעם אחת נזקקו למידע כשבנם, שהיה בן עשרה חודשים, סבל משבר בגולגולת. "האבחנה לא הייתה ברורה, לא הבנו מה יקרה בעתיד", היא מספרת. פעם שנייה הייתה כשאובחנה לקות שמיעה אצל בתם ופעם שלישית – כשאבי המשפחה לקה בקיבה עצבנית. בכל הפעמים האלה הידע שלהם היה מעורפל והעתיד נראה לוט בערפל. בכל הפעמים האלה פנו ל"דעת" שבבית יד שרה בירושלים וקיבלו מידע רחב ומקיף שהרגיע אותם ועזר להם להתמודד עם מצבם. "זה לא היה רק צילום מספר או מידע מועתק מן האינטרנט", היא אומרת, "היה ברור שיש התייחסות אישית, המידע הרלוונטי הודגש, ניכר שהשקיעו בחומר ושלחו בדיוק מה שהתאים לנו". שתי המרואיינות ידעו על "דעת" משמועות שעברו מפה לאוזן, ושתיהן מרוצות מאוד מן השירות שקיבלו, מהמידע המפורט שהותאם בדיוק לצרכיהן ומהיחס הרציני והחם שזכו לו.