יום ה', כד’ בסיון תשע”ט
    לאתר הבית  |  דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  |  אודות  |  לבלוג  |  לוידיאו יד שרה  |  לפייסבוק  |  English  |  תרום עכשיו  
 
באלבום הצילומים הנעים למעלה מימין: בית פתוח המעניק שרות באהבה
צילומים 1-2. מיכל ווינט, אגף יחסי ציבור ביד שרה, היתה שם מאחורי דוכן של מים צוננים לרווית העולים להר הרצל ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות איבה (צילם: המתנדב יהושע ווייס) * 3. עם ההליכון שקיבלה ביד שרה יכולה ג'קלין לידר לנוע אל מרכזי קניות בבירה * 4. "כל בעיה שיש – באים אלי ואני עושה להם רגליים לכיסא" – חנניה אוחנה, מתנדב, בית המלאכה בבית יד שרה * 5. מבקשי סיוע מכל מגזרי האוכלוסייה בירושלים ברחבת ההשאלה
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 22
 
לפני החזרה לדרום אמריקה
הן לא וויתרו על ביקור במרכז המבקרים המרגש בבית יד שרה בירושלים – מרכז חוויית הנתינה – כשיאו של מסע בת מצווה בבירת ישראל. צוות המרכז: "שמחנו לארח כאן את קבוצת אימהות עם מהות שיודעות שאם באים להכיר את ישראל – לא מחמיצים ביקור במקום המציג את הפנים היפות של החברה הישראלית. נסיעה טובה – ושובו אלינו" * למוסף המיוחד בחדשות השבוע ביד שרה המוקדש למרכז המבקרים – כאן
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 2
 
 
"לשתף בהחלטות - להקשיב ולהבין את חשש הנעזר מאיבוד שליטה" * כך לומדים לתת יותר תוך ראיית האדם תחילה
על זיקנה וכלי ריפוי ושיקום: בסידרת מפגשי העמקת ידע של צוותי מרכזי התצוגה והייעוץ נבחנו סוגיות שונות של שרות לקהילה * דבורה רויטמן מנהלת מרכזי התצוגה והייעוץ ביד שרה– סיכום של מפגש שהתקיים לאחרונה בתל אביב
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 1
 
 
 
דרושים מתנדבים ברחבי הארץ * הרשימה המעודכנת - הצטרפו אלינו לשנת נתינה
קשת השירותים של יד שרה לרווחת הציבור הולכת ומתרחבת - ואנו זקוקים לידיים טובות נוספות בהתנדבות * ראו כאן את רשימת הדרושים המעודכנת * בצילום: יד מסייעת של מתנדבים מושטת לכל אדם - בכל גיל - ברחבת ההשאלה בבית יד שרה * חייגו 6444*
תגובות: 0   צפיות: 836
לעבוד תחת לחץ. לרכוש ידע מעשי בפתרון בעיות מחשב מורכבות – בני השרות האזרחי בצומת רוחשת שמקנה להם כלים לעתיד מקצועי מבטיח * בצילום - ראש צוות ישראל אוחיון מספק פתרונות לפונים

מוקד תמיכת המחשבים ביד שרה שוקק פעילות. האירגון משדרג ומטמיע כל העת מערכות מיחשוב חדישות. 103 סניפים. אלפי מתנדבים. אלפי פריטים מושאלים – כל אוקיאנוס המידע הזורם במחשב מחייב תמיכה מהירה. כשישה בני שירות אזרחי ישובים מול צגי מחשב מהבהבים, הטלפון מצלצל ועל הקו קול שמחפש תמיכה עכשיו מסניף בבני ברק: "אנחנו לא יודעים מה לעשות, המחשב לא מגיב יש כאן ממש לחץ". הצוות פועל מיד. זה נותן טיפ אחר נותן הארה. התקלה סודרה, המשאילים מבני ברק יכולים לחזור לשגרת עשייה. מגיעים לכאן תלמידי ישיבות ללא הכשרה מוקדמת במחשבים, ותוך כדי עשייה הם לומדים לסייע ולתמוך בשירותי המחשב השונים של יד שרה. מסיוע ראשוני למשתמשים ועד לפתרון בעיות מורכבות יותר. אם השירות האזרחי הוא הפתח של העלם החרדי לשוק העבודה, נדמה שמוקד תמיכת המחשבים הוא המקום הנכון להתנדב בו. המשרתים רוכשים ידע שימושי שיש לו ביקוש בתחומי המחשב השונים, מתרגלים עמידה בלחץ בסביבת עבודה רצינית ויכולים לעטר את קורת החיים שלהם בניסיון בתחום מבוקש. ראש הצוות החדש נחום גיטמן: "תחום הפעילות העיקרי שלנו הוא תמיכת מחשבים, עד עתה רכשנו את הידע "תוך כדי ריצה", דבר זה התאפשר אודות ליחסי העבודה המעולים שיש כאן, כל משרת שנתקל בבעיה מיד נעזר בחברו או בראש הצוות. כעת אנחנו מכניסים שינוי מבורך וכל משרת חדש שיקלט בשורותינו יקבל הכשרה מקיפה, בתחומי המחשב, האינטרנט, רשתות ושמות משתמשים". הוא מוסיף: "האווירה כאן היא מצוינת וכולם ממש נהנים ומקבלים סיפוק מהעשייה כאן". גיטמן מחווה בידו אל עבר מסך גדול העומד במרכז החדר על המסך נרשם "97% שירות". "המספר הזה הוא מדד עבור ראש הצוות אם העבודה מתבצעת, אני חושב שלמספר הזה לא היינו יכולים להגיע בלי האווירה כאן". עד לימים אלה התנהל הצוות תחת שרביטו של המנהל המסור ישראל אוחיון שסיים את שירותו האזרחי וכעת ממשיך לתת את שירותיו הטובים בניהול מוקד ההשאלה. את מקומו של אוחיון מחליף כאמור נחום גיטמן, שילווה את המתנדבים החדשים שיקלטו לשורת המוקד. ישראל אוחיון: "במבט לאחור השירות ביד שרה בצוות תמיכת המחשבים תרם לי הרבה יתר ממה שיכולתי לחשוב, הן מבחינת הסיפוק האישי בכך שלמעשה כל היום אתה עוסק בעזרה לאחרים ופותר להם את בעיותיהם, והן מבחינה טכנית שאתה יוצא מכאן עם המון ידע במחשבים כך שקל הרבה יותר להתקדם לעבר היעדים הבאים". (ניסים בן חיים) בצילום למטה - נחום גיטמן