יום ד', ד’ בכסלו תשע”ח
    לאתר הבית  |  דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  |  אודות  |  לבלוג  |  לוידיאו יד שרה  |  לפייסבוק  |  English  |  תרום עכשיו  
 
 
 
 
 
כך הן מדברות: מתנדבות יד שרה מביאות את המסר היישר מזירת הנתינה
העדויות אומרות הכל: על החברות* הסיפוק בנתינה - והאווירה המשפחתית בסניפים * הקישו כאן למגזין מיוחד לנושאי התנדבות המביא עדויות מן השטח מכל סניפי יד שרה ברחבי הארץ * גם את תוכלי למצוא בסניפים שלנו תפקיד מאתגר ומספק ואוירה משפחתית * התקשרי עכשיו - להתנדבות: 6444* במייל: brandye@yadsarah.org.il* בצילום של המתנדב אלי כהן: מתנדבות הדרכה במרכז המבקרים - מרכז חווית הנתינה- בעת תירגול הרכבת קביים שיהיה חלק מסיורם של בני נוער במקום
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 1
 
 
 
ריפוי השיניים שמגיע למרכז ולפריפריה: גם מנהל הסניף מקבל את הבדיקה החיונית
פרופ' יהונתן מן, מומחה מן השורה הראשונה בתחום רפואת השיניים ומי שמלווה את מרפאת השיניים הגריאטרית בבית יד שרה בעת ביצוע בדיקות למנהל סניף יד שרה בבית שאן אשר לסרי* הפעילות באה במסגרת עוד מבצע נרחב של יד שרה בתחום בריאות הפה בזכות סיוע משמעותי של קרן הלמסלי לפעילות מרפאת השיניים - תודה מכולנו* למוסף המיוחד בחדשות השבוע ביד שרה המוקדש למרפאת השיניים ולפריצת הדרך של יד שרה בתחום הטיפול הרפואי לרתוקים לביתם - הקישו כאן * את פרופ' מן ואת הנבדק ורעייתו צילמה נורית אגרי - תודה על השיתוף
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 2
 
 
רפואה והלכה ביד שרה: לקט תשובות
רב יד שרה הרב יעקב וינר שליט"א, עומד בראש מכון רפואה והלכה ביד שרה * הרב וינר נותן מענה בשאלות הלכתיות- רפואיות * ניתן לפנות במייל machonr@yadsarah.org.il ובטלפון 02-6444590, וכן בכתובת בית יד שרה, שדרות הרצל 124 ירושלים * כאן - לקט תשובות במדורו של כב' הרב באתר e-med -ערוץ החדשות הרפואיות של ישראל
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 8
 
התנדבות - מוסף מיוחד * על האווירה, המסגרת המשפחתית, הסיפוק בנתינה
ברוכים הבאים למוסף המיוחד של יד שרה להתנדבות - הקישו כאן * כל האתגרים * כל הביקושים החמים * יומני מתנדבים * הדיווחים מן השטח על האווירה המשפחתית בסניפים * מה הם כותבים לנו על חווית הנתינה * איך להגיע לראיון ראשון ולמי פונים * האדם הנכון למשימה הנכונה - כך מבוצעת התאמה * כל מה שרציתם לדעת - במוסף ההתנדבות שלנו * שלכם ולשרותכם *בצילום: חוגג התנדבות בארגון המציין 40 שנות נתינה * בטלפון: *6444 - להתנדבות * במייל: brandye@yadsarah.org.il
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 0
 
"יד לתעסוקה שווה": עם יד שרה, עכשיו זה קורה * הופכים נגישות למציאות ויוצרים סביבת עבודה המאפשרת תעסוקה לאנשים בעלי מוגבלויות
כך פועלת יד שרה להביא לשילוב אנשים עם מוגבלות בתעסוקה בהליך מהיר ומתגמל למעסיק * כאן: מתוך מסרי הקמפיין המשותף "יד לתעסוקה שווה" של יד שרה, המשרד לכלכלה ולתעשייה והביטוח הלאומי * הועלה לפייסבוק בימים בהם נתוני נציבות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות מעידים כי הצורך ביצירת נגישות המאפשרת תעסוקה שווה - חיוני יותר מאי פעם * תודה למתנדבים שלנו השוקדים על תיקון קשת רחבה של כלים המאפשרים נגישות לאנשים בעלי מוגבלויות
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 674
כתבת אתרי יד שרה תניה מיכאליאן מתבוננת במתנדבת ליליאנה כשהיא מבצעת שיחות "מה שלומך" למרותקי בית המטופלים בסניף נתניה. לפתע עולה ומפציע חיוך רחב על פני השואלת. בצד השני של הקו אמרו לה "תודה רבה"- ובחום

"לפעמים אנחנו נוטים להמעיט מערכו של חיוך, מילה טובה, אוזן קשבת. גם מחמאה של אמת. גם מחווה ולו הזעיר ביותר של איכפתיות. לכל אלה יכולת לשנות חיים מן הקצה אל הקצה". כמה נכונות המילים האלה של הסופר ליאו בוסקאליה ואני נזכרת בהן כשאני פוגשת את נשות שירותי בית וקהילה בסניף נתניה. הטלפונים מצלצלים. אנשים זורמים פנימה. יש במחלקה הזאת 160 מתנדבים ומטופלים אך עם הריח של קפה ראשון באה גם תחושה של ניהול נכון ואיכפתי בתוך מהומת ההתארגנות לקראת יום חדש. הכירו שתיים מן הצוות – שרה וליליאנה. בקר טוב ליליאנה. מה את עושה הבקר? היא מרימה אלי עיניים שיש בהן גם מן העצבות ומשיבה במבטא ספרדי שדבק בה למרות 26 שנים בישראל. "מטלפנת למטופלים שלנו. רוצה לדעת איך הם מרגישים". היא מדברת איתם בקול רך. ותוך כדי שיחה אני רואה כיצד עולה חיוך על פניה. כיצד היא מיישרת גב. כיצד זורמת בה אנרגיה חדשה – אנרגיה חיובית של נתינה. כל כך שינתה לך את הבקר השיחה הזאת? "הם כולם אמרו לי תודה רבה", היא משיבה. שתי מילים והיא זורחת כשמש ראשונה של בקר. רק שתי מילים ואת מרגישה כל כך טוב עם עצמך והעולם? "ראי נא. לא היה לי תמיד קל בחיים. שרה הביאה אותי לכאן לפני שנה לעזרה של פעמיים בשבוע. באתי – ומצאתי כאן משפחה חדשה. לכל אחד איכפת מכל אחד. אני עוזרת בכל מה שצריך. בעיקר – אני בשיחות טלפון עם מטופלים. ואת יודעת מה? השיחות האלה הן החמצן שלי". מה הן עושות לך? "אני אספר לך על רגע אחד מתוך השיחות האלה. כשמטופלת אומרת לי שזה עתה חזרה מקנייה שהיא היתה חייבת לעשות. היא קנתה גלידה למתנדבת שלה שבאה לבקר אותה מפני שהיא יודעת שהמתנדבת הזאת אוהבת גלידה – זה אכן עושה לי את הבקר. אנשים שאיכפת להם מאנשים – וזה חוזר אליהם". אני מתבוננת בפנים שלה שמתמלאות אור ואני חושבת לעצמי: כל כך קשה לפעמים להבחין היכן עובר קו הגבול הדק בין זה שנותן לבין זה שמקבל. ואולי – האחד הוא החמצן והאור והחיוך של השני – ולהפך". צילום: ליליאנה (עומדת) ושרה