יום ג', יד’ בחשון תשע”ט
    לאתר הבית  |  דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  |  אודות  |  לבלוג  |  לוידיאו יד שרה  |  לפייסבוק  |  English  |  תרום עכשיו  
 
 
 
חורף בטוח עם יד שרה
נערכים למניעת החלקות ולחימום בטיחותי - דוד רוטנר מביא צרור עצות מעשיות מאד מצוות היועצות והמומחים של מרכזי התצוגה והייעוץ בסניפי יד שרה - הכל על פי ניסיון מצטבר לאורך שנים * בצילום: עם הציוד המלא בסמוך למיטה אפשר לבצע בבקר גם דיג של נעליים מבלי להתכופף עמוקות
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 4
 
חוזרים הביתה עם מערך אישפוז הבית ביד שרה: ראו כאן - בחוברת המידע
ככל שגוברת מצוקת האישפוז בבתי החולים, ככל שהצפיפות גדלה ומספר המיטות אינו מספק את צרכי הציבור - גוברת חשיבותה של התכנית פורצת הדרך שיזמה יד שרה - אישפוז בית * למידע המלא - כאן * בצילום: ברחבת ההשאלה בבית יד שרה
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 2
 
 
רפואה והלכה ביד שרה: לקט תשובות
רב יד שרה הרב יעקב וינר שליט"א, עומד בראש מכון רפואה והלכה ביד שרה * הרב וינר נותן מענה בשאלות הלכתיות- רפואיות * ניתן לפנות במייל machonr@yadsarah.org.il ובטלפון 02-6444590, וכן בכתובת בית יד שרה, שדרות הרצל 124 ירושלים * כאן - לקט תשובות במדורו של כב' הרב באתר e-med -ערוץ החדשות הרפואיות של ישראל
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 8
 
 
דרושים מתנדבים ברחבי הארץ * הרשימה המעודכנת - הצטרפו אלינו לשנת נתינה
קשת השירותים של יד שרה לרווחת הציבור הולכת ומתרחבת - ואנו זקוקים לידיים טובות נוספות בהתנדבות * ראו כאן את רשימת הדרושים המעודכנת * בצילום של המתנדב אלי כהן: יד מסייעת של מתנדבים מושטת לכל אדם - בכל גיל - ברחבת ההשאלה בבית יד שרה * חייגו 6444*
תגובות: 0   צפיות: 751
רפאל גבאי ראש צוות אישפוז בית וציוד ייחודי במוקד שירות על תחושות במהלך שיח עם מבקשי סיוע ובסיום יום אחד של נתינה * בצילום: גבאי עם מייסד ונשיא יד שרה אורי לופוליאנסקי בעת קבלת מגן הוקרה על שירות מושקע ומסור

"עשיתם לי את היום" אומר לי מבקש סיוע שנותר לפתע ללא ציוד חיוני והוא חוזר ואומר מספר פעמים "זה דחוף לי מאד". וכשהוא מקבל מיד תשובה – בודאי, תקבל, הוא נשמע מופתע. יש דבר כזה? מבקשים ומקבלים מיד? גם בעומס הרב של "אחרי החגים"? הרגע הזה בו אני שומע את הנימה הזאת, המרוצה-מופתעת גם יחד, משמח אותי מאד. אני יודע שמבקש הסיוע קלט שהוא במרחב של תרבות אירגונית שונה וייחודית שאינו מורגל לה. והוא יזכור את הרגע. אנחנו במוקד אישפוז בית קולטים פניות עד השעה חמש בערב ויש פונים רבים. הביקוש לכלים המאפשרים אישפוז בית הולך וגובר. כשמבקש הסיוע על קו הטלפון ונימת מצוקה בקולו אני חושב עליו כעל בן משפחה. איך הייתי עוזר לקרוב שלי. כך אני רוצה לעזור גם לו. ובכל יום יש רגעים מיוחדים לאותו יום. כמו הרגע שבו אתה תופש שהנתינה של יד שרה הופכת למעין נכס משפחתי. האב מדבר על כך. הילדים שומעים. ומבקש הסיוע אומר לנו אחרי שסייענו לו להשתחרר מבית חולים עם הציוד הנדרש לכך: "אתם עזרתם לאבא שלי ז"ל בשעתו. ידעתי שלא תאכזבו אותי". והוא שואל – מתי הציוד מגיע? והוא מקבל את התשובה: מחר. ואז בא משפט מסכם שהוא כמו מנגינה לאוזניי: "אתם הארגון שעובד הרבה יותר טוב מכל משרד ממשלתי- עובדים הכי טוב במדינה". ואני יודע – אך טוב לשמוע כל פעם מחדש.