יום ה', ה’ בטבת תשע”ט
    לאתר הבית  |  דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  |  אודות  |  לבלוג  |  לוידיאו יד שרה  |  לפייסבוק  |  English  |  תרום עכשיו  
צוות מנצח בביקור הכנה בבירה
לקראת פתיחת מרכז המבקרים של יד שרה ברעננה לאחר הצלחת הראשון בירושלים הפועל בהצלחה ומרתק אורחים מכל הגילאים ושכבות הציבור בישראל ובחו"ל - הגיע ל"מרכז חוויית הנתינה" בבית יד שרה בירושלים צוות מתנדבים מבית יד שרה ברעננה כדי לראות מקרוב את פעילות המרכז הירושלמי וללמוד את הלקחים שהופקו באירוח רבים * למעלה - יצחק ינסוביץ מרעננה המתעד במצלמתו בכישרון את אירועי רעננה - גם בגיליון זה * הפעם היה הוא נושא לצילום של המתנדב אלי כהן כתב וצלם חדשות השבוע ביד שרה בעת שהגיע במהלך הסיור בבית יד שרה גם למרכז פרנקל לרפואה דחופה שיש בו מרחב ייחודי מאיר פנים לילדים * למוסף המיוחד בחדשות השבוע המוקדש למרכז פרנקל - הקישו כאן
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 3
 
 
 
חוזרים הביתה עם מערך אישפוז הבית ביד שרה: ראו כאן - בחוברת המידע
ככל שגוברת מצוקת האישפוז בבתי החולים, ככל שהצפיפות גדלה ומספר המיטות אינו מספק את צרכי הציבור - גוברת חשיבותה של התכנית פורצת הדרך שיזמה יד שרה - אישפוז בית * למידע המלא - כאן * בצילום: עם הקביים של יד שרה ברכבת הקלה בירושלים
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 2
 
 
רפואה והלכה ביד שרה: לקט תשובות
רב יד שרה הרב יעקב וינר שליט"א, עומד בראש מכון רפואה והלכה ביד שרה * הרב וינר נותן מענה בשאלות הלכתיות- רפואיות * ניתן לפנות במייל machonr@yadsarah.org.il ובטלפון 02-6444590, וכן בכתובת בית יד שרה, שדרות הרצל 124 ירושלים * כאן - לקט תשובות במדורו של כב' הרב באתר e-med -ערוץ החדשות הרפואיות של ישראל
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 8
 
 
דרושים מתנדבים ברחבי הארץ * הרשימה המעודכנת - הצטרפו אלינו לשנת נתינה
קשת השירותים של יד שרה לרווחת הציבור הולכת ומתרחבת - ואנו זקוקים לידיים טובות נוספות בהתנדבות * ראו כאן את רשימת הדרושים המעודכנת * בצילום של המתנדב אלי כהן: יד מסייעת של מתנדבים מושטת לכל אדם - בכל גיל - ברחבת ההשאלה בבית יד שרה * חייגו 6444*
תגובות: 0   צפיות: 772
רפאל גבאי ראש צוות אישפוז בית וציוד ייחודי במוקד שירות על תחושות במהלך שיח עם מבקשי סיוע ובסיום יום אחד של נתינה * בצילום: גבאי עם מייסד ונשיא יד שרה אורי לופוליאנסקי בעת קבלת מגן הוקרה על שירות מושקע ומסור

"עשיתם לי את היום" אומר לי מבקש סיוע שנותר לפתע ללא ציוד חיוני והוא חוזר ואומר מספר פעמים "זה דחוף לי מאד". וכשהוא מקבל מיד תשובה – בודאי, תקבל, הוא נשמע מופתע. יש דבר כזה? מבקשים ומקבלים מיד? גם בעומס הרב של "אחרי החגים"? הרגע הזה בו אני שומע את הנימה הזאת, המרוצה-מופתעת גם יחד, משמח אותי מאד. אני יודע שמבקש הסיוע קלט שהוא במרחב של תרבות אירגונית שונה וייחודית שאינו מורגל לה. והוא יזכור את הרגע. אנחנו במוקד אישפוז בית קולטים פניות עד השעה חמש בערב ויש פונים רבים. הביקוש לכלים המאפשרים אישפוז בית הולך וגובר. כשמבקש הסיוע על קו הטלפון ונימת מצוקה בקולו אני חושב עליו כעל בן משפחה. איך הייתי עוזר לקרוב שלי. כך אני רוצה לעזור גם לו. ובכל יום יש רגעים מיוחדים לאותו יום. כמו הרגע שבו אתה תופש שהנתינה של יד שרה הופכת למעין נכס משפחתי. האב מדבר על כך. הילדים שומעים. ומבקש הסיוע אומר לנו אחרי שסייענו לו להשתחרר מבית חולים עם הציוד הנדרש לכך: "אתם עזרתם לאבא שלי ז"ל בשעתו. ידעתי שלא תאכזבו אותי". והוא שואל – מתי הציוד מגיע? והוא מקבל את התשובה: מחר. ואז בא משפט מסכם שהוא כמו מנגינה לאוזניי: "אתם הארגון שעובד הרבה יותר טוב מכל משרד ממשלתי- עובדים הכי טוב במדינה". ואני יודע – אך טוב לשמוע כל פעם מחדש.