יום ג', טז’ באייר תשע”ט
    לאתר הבית  |  דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  |  אודות  |  לבלוג  |  לוידיאו יד שרה  |  לפייסבוק  |  English  |  תרום עכשיו  
 
באלבום הצילומים הנעים למעלה מימין: בית פתוח המעניק שרות באהבה
צילומים 1-2. מיכל ווינט, אגף יחסי ציבור ביד שרה, היתה שם מאחורי דוכן של מים צוננים לרווית העולים להר הרצל ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות איבה (צילם: המתנדב יהושע ווייס) * 3. עם ההליכון שקיבלה ביד שרה יכולה ג'קלין לידר לנוע אל מרכזי קניות בבירה * 4. "כל בעיה שיש – באים אלי ואני עושה להם רגליים לכיסא" – חנניה אוחנה, מתנדב, בית המלאכה בבית יד שרה * 5. מבקשי סיוע מכל מגזרי האוכלוסייה בירושלים ברחבת ההשאלה
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 16
 
לפני החזרה לדרום אמריקה
הן לא וויתרו על ביקור במרכז המבקרים המרגש בבית יד שרה בירושלים – מרכז חוויית הנתינה – כשיאו של מסע בת מצווה בבירת ישראל. צוות המרכז: "שמחנו לארח כאן את קבוצת אימהות עם מהות שיודעות שאם באים להכיר את ישראל – לא מחמיצים ביקור במקום המציג את הפנים היפות של החברה הישראלית. נסיעה טובה – ושובו אלינו" * למוסף המיוחד בחדשות השבוע ביד שרה המוקדש למרכז המבקרים – כאן
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 2
 
 
"לשתף בהחלטות - להקשיב ולהבין את חשש הנעזר מאיבוד שליטה" * כך לומדים לתת יותר תוך ראיית האדם תחילה
על זיקנה וכלי ריפוי ושיקום: בסידרת מפגשי העמקת ידע של צוותי מרכזי התצוגה והייעוץ נבחנו סוגיות שונות של שרות לקהילה * דבורה רויטמן מנהלת מרכזי התצוגה והייעוץ ביד שרה– סיכום של מפגש שהתקיים לאחרונה בתל אביב
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 1
 
 
 
דרושים מתנדבים ברחבי הארץ * הרשימה המעודכנת - הצטרפו אלינו לשנת נתינה
קשת השירותים של יד שרה לרווחת הציבור הולכת ומתרחבת - ואנו זקוקים לידיים טובות נוספות בהתנדבות * ראו כאן את רשימת הדרושים המעודכנת * בצילום: יד מסייעת של מתנדבים מושטת לכל אדם - בכל גיל - ברחבת ההשאלה בבית יד שרה * חייגו 6444*
תגובות: 0   צפיות: 833
רפאל גבאי ראש צוות אישפוז בית וציוד ייחודי במוקד שירות על תחושות במהלך שיח עם מבקשי סיוע ובסיום יום אחד של נתינה * בצילום: גבאי עם מייסד ונשיא יד שרה אורי לופוליאנסקי בעת קבלת מגן הוקרה על שירות מושקע ומסור

"עשיתם לי את היום" אומר לי מבקש סיוע שנותר לפתע ללא ציוד חיוני והוא חוזר ואומר מספר פעמים "זה דחוף לי מאד". וכשהוא מקבל מיד תשובה – בודאי, תקבל, הוא נשמע מופתע. יש דבר כזה? מבקשים ומקבלים מיד? גם בעומס הרב של "אחרי החגים"? הרגע הזה בו אני שומע את הנימה הזאת, המרוצה-מופתעת גם יחד, משמח אותי מאד. אני יודע שמבקש הסיוע קלט שהוא במרחב של תרבות אירגונית שונה וייחודית שאינו מורגל לה. והוא יזכור את הרגע. אנחנו במוקד אישפוז בית קולטים פניות עד השעה חמש בערב ויש פונים רבים. הביקוש לכלים המאפשרים אישפוז בית הולך וגובר. כשמבקש הסיוע על קו הטלפון ונימת מצוקה בקולו אני חושב עליו כעל בן משפחה. איך הייתי עוזר לקרוב שלי. כך אני רוצה לעזור גם לו. ובכל יום יש רגעים מיוחדים לאותו יום. כמו הרגע שבו אתה תופש שהנתינה של יד שרה הופכת למעין נכס משפחתי. האב מדבר על כך. הילדים שומעים. ומבקש הסיוע אומר לנו אחרי שסייענו לו להשתחרר מבית חולים עם הציוד הנדרש לכך: "אתם עזרתם לאבא שלי ז"ל בשעתו. ידעתי שלא תאכזבו אותי". והוא שואל – מתי הציוד מגיע? והוא מקבל את התשובה: מחר. ואז בא משפט מסכם שהוא כמו מנגינה לאוזניי: "אתם הארגון שעובד הרבה יותר טוב מכל משרד ממשלתי- עובדים הכי טוב במדינה". ואני יודע – אך טוב לשמוע כל פעם מחדש.