יום ד', כג’ בסיון תשע”ט
    לאתר הבית  |  דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  |  אודות  |  לבלוג  |  לוידיאו יד שרה  |  לפייסבוק  |  English  |  תרום עכשיו  
 
באלבום הצילומים הנעים למעלה מימין: בית פתוח המעניק שרות באהבה
צילומים 1-2. מיכל ווינט, אגף יחסי ציבור ביד שרה, היתה שם מאחורי דוכן של מים צוננים לרווית העולים להר הרצל ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות איבה (צילם: המתנדב יהושע ווייס) * 3. עם ההליכון שקיבלה ביד שרה יכולה ג'קלין לידר לנוע אל מרכזי קניות בבירה * 4. "כל בעיה שיש – באים אלי ואני עושה להם רגליים לכיסא" – חנניה אוחנה, מתנדב, בית המלאכה בבית יד שרה * 5. מבקשי סיוע מכל מגזרי האוכלוסייה בירושלים ברחבת ההשאלה
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 22
 
לפני החזרה לדרום אמריקה
הן לא וויתרו על ביקור במרכז המבקרים המרגש בבית יד שרה בירושלים – מרכז חוויית הנתינה – כשיאו של מסע בת מצווה בבירת ישראל. צוות המרכז: "שמחנו לארח כאן את קבוצת אימהות עם מהות שיודעות שאם באים להכיר את ישראל – לא מחמיצים ביקור במקום המציג את הפנים היפות של החברה הישראלית. נסיעה טובה – ושובו אלינו" * למוסף המיוחד בחדשות השבוע ביד שרה המוקדש למרכז המבקרים – כאן
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 2
 
 
"לשתף בהחלטות - להקשיב ולהבין את חשש הנעזר מאיבוד שליטה" * כך לומדים לתת יותר תוך ראיית האדם תחילה
על זיקנה וכלי ריפוי ושיקום: בסידרת מפגשי העמקת ידע של צוותי מרכזי התצוגה והייעוץ נבחנו סוגיות שונות של שרות לקהילה * דבורה רויטמן מנהלת מרכזי התצוגה והייעוץ ביד שרה– סיכום של מפגש שהתקיים לאחרונה בתל אביב
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 1
 
 
 
דרושים מתנדבים ברחבי הארץ * הרשימה המעודכנת - הצטרפו אלינו לשנת נתינה
קשת השירותים של יד שרה לרווחת הציבור הולכת ומתרחבת - ואנו זקוקים לידיים טובות נוספות בהתנדבות * ראו כאן את רשימת הדרושים המעודכנת * בצילום: יד מסייעת של מתנדבים מושטת לכל אדם - בכל גיל - ברחבת ההשאלה בבית יד שרה * חייגו 6444*
תגובות: 0   צפיות: 836
צריכים? קחו, כן, פשוט קחו * כתב אתרי יד שרה חיים ברקן מתאר בקר ברחבת ההשאלה בבית יד שרה בירושלים * בצילום: רגעים של השאלה יעילה ורגועה * מבקשי הסיוע יוצאים עם מה שביקשו לקבל כשחלקם נפעמים מתרבות שירות ייחודית המאפיינת את כל סניפי יד שרה

יצאתי לרחבת ההשאלה בבית יד שרה בירושלים. אין כמו שהות ברחבה זאת כדי ללמוד רבות על התרבות האירגונית של יד שרה. בלי טפסים. בלי ועדות זכאות. בלי זמן המתנה ארוך. ואכן – הממתינים לתורם נראו רגועים כמי שיודעים שמכאן לא ישלחו אותם הביתה כי "טופס 1109 לא מולא כראוי ואין אישור רואה חשבון מצורף וגם שכחת חתימת ערבים". המרואיין הראשון של הבקר הוא דניאל, עולה חדש מארה"ב. הרעיה נפלה וזקוקה להליכון. דניאל לא מסתיר התפעמות מן השרת שקיבל. "אנשים טובים,נחמדים, עוזרים ויחס אישי מדהים. ובנוסף השירות היה מהיר מאוד. כאן יודעים את העבודה. המתנדבים גילו כלפי נדיבות לב". ואכן – ביד שרה אומרים כי יותר משאתה נותן אתה מקבל. המתנדבת מרים אומרת לי כי היכולת לעזור לבאים היא זכות כשלעצמה. משפחת בהש, שומרי מצוות, עולים חדשים מאמריקה. הרעיה זקוקה למכשיר להקלת כאבים. גם הם לא מצליחים להסתיר התפעלות מן היחס והשירות שאפשר לסכם אותו במילה אחת: קחו. פשוט קחו מה שאתם זקוקים לו.