יום ד', טז’ בסיון תשע”ט
    לאתר הבית  |  דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  |  אודות  |  לבלוג  |  לוידיאו יד שרה  |  לפייסבוק  |  English  |  תרום עכשיו  
 
באלבום הצילומים הנעים למעלה מימין: בית פתוח המעניק שרות באהבה
צילומים 1-2. מיכל ווינט, אגף יחסי ציבור ביד שרה, היתה שם מאחורי דוכן של מים צוננים לרווית העולים להר הרצל ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות איבה (צילם: המתנדב יהושע ווייס) * 3. עם ההליכון שקיבלה ביד שרה יכולה ג'קלין לידר לנוע אל מרכזי קניות בבירה * 4. "כל בעיה שיש – באים אלי ואני עושה להם רגליים לכיסא" – חנניה אוחנה, מתנדב, בית המלאכה בבית יד שרה * 5. מבקשי סיוע מכל מגזרי האוכלוסייה בירושלים ברחבת ההשאלה
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 22
 
לפני החזרה לדרום אמריקה
הן לא וויתרו על ביקור במרכז המבקרים המרגש בבית יד שרה בירושלים – מרכז חוויית הנתינה – כשיאו של מסע בת מצווה בבירת ישראל. צוות המרכז: "שמחנו לארח כאן את קבוצת אימהות עם מהות שיודעות שאם באים להכיר את ישראל – לא מחמיצים ביקור במקום המציג את הפנים היפות של החברה הישראלית. נסיעה טובה – ושובו אלינו" * למוסף המיוחד בחדשות השבוע ביד שרה המוקדש למרכז המבקרים – כאן
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 2
 
 
"לשתף בהחלטות - להקשיב ולהבין את חשש הנעזר מאיבוד שליטה" * כך לומדים לתת יותר תוך ראיית האדם תחילה
על זיקנה וכלי ריפוי ושיקום: בסידרת מפגשי העמקת ידע של צוותי מרכזי התצוגה והייעוץ נבחנו סוגיות שונות של שרות לקהילה * דבורה רויטמן מנהלת מרכזי התצוגה והייעוץ ביד שרה– סיכום של מפגש שהתקיים לאחרונה בתל אביב
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 1
 
 
 
דרושים מתנדבים ברחבי הארץ * הרשימה המעודכנת - הצטרפו אלינו לשנת נתינה
קשת השירותים של יד שרה לרווחת הציבור הולכת ומתרחבת - ואנו זקוקים לידיים טובות נוספות בהתנדבות * ראו כאן את רשימת הדרושים המעודכנת * בצילום: יד מסייעת של מתנדבים מושטת לכל אדם - בכל גיל - ברחבת ההשאלה בבית יד שרה * חייגו 6444*
תגובות: 0   צפיות: 836
תודה לרבים המביעים ביד שרה אמון שנה אחר שנה – נמשיך לשרת באהבה

יד שרה הוכתרה זו השנה השמינית כמותג-על ברשימת הסופרברדנס Superbrands) ) בישראל בקטגוריה "מגזר ציבורי, ארגונים ומוסדות". הארגון מכתיר בכל שנה את מותגי העל של ישראל, לאחר תהליך ממושך שכולל שיפוט על ידי צוות שופטים מקצועי ומחקר צרכנים. בישראל, יש כ-3,000 מותגים שונים, אבל רק מעטים מהם מצליחים להגיע לדרגה של מותגי על. אז מה בדיוק הופך מותג לסופרברנדס - מותג-על? מתברר שכמו הרבה דברים בחיים, זה עניין של רגשות. ויותר מכך – של אמון נרכש ומוטמע לאורך שנים. אפשר לדמות מותגים לאנשים שנמצאים סביבנו. לחלקם אנחנו אדישים, וחלקם פשוט לא מעניינים אותנו. אך למרות זאת, יש קבוצה נבחרת של אנשים שאנחנו ממש אוהבים, מכבדים ומעריכים. מותגים שהצליחו לגרום לצרכנים להרגיש כלפיהם רגש עוצמתי וחזק - הם המותגים שעשו את ה"קפיצה" והפכו ממותג רגיל ויומיומי - למותג על. כדי שהצרכנים יכתירו מותג כמותג על - הוא חייב להיות שונה, איכותי, מצטיין ויוצא דופן בהשוואה למותגים אחרים בקטגוריה. מדובר במותגים שדואגים לטפח סוג של מערכת יחסים עם הצרכנים, כמו שמטפחים מערכות יחסים בין אנשים. איך נעשתה הבחירה? בשלב הראשון, מארגני סופרברנדס בישראל מיפו את המותגים בישראל ובנו את רשימת המותגים הפעילים בה, כולל מותגים תאגידיים, מותגים במגזר הציבורי ואפילו אישים. בסך הכל, מופו בישראל יותר מ-2,600 מותגים. בשלב השני, צוות אנשי מקצוע, המורכב מ-117 מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק, אנשי אקדמיה, אנשי פרסום ועיתונות – בראשותו של פרופ' יעקב הורניק מאוניברסיטת תל-אביב, בחן את כל המותגים עפ"י פרמטרים מקצועיים איכותיים. המותגים שקיבלו את הציונים הגבוהים ביותר עברו לשלב הצרכנים. בשלב השלישי, ערכה חברת המחקר IPSOS בניהולו של מוריס כהונאי בקרב מדגם מייצג של 816 משיבים, שחיוו את דעתם על המותגים שעלו לשלב המחקר ובחרו את מותג העל בכל קטגוריה. בשלב הרביעי, נבדקו המותגים בעלי הציונים הגבוהים ביותר אל מול רף ההצטיינות שנקבע ע"י ארגון סופרברנדס ,ורק מי שעבר אותו – הוכתר כמותגי העל של ישראל. המותגים שנכנסו השנה לרשימת הסופרברנדס הם רק כאלה שהצרכנים יודעים ומרגישים שהם אמיתיים איתם, אמינים ויהיו שם בשבילם. בדיוק כמו חברים בשר ודם. "מותגים שמוכתרים כסופרברנדס הם מותגים שהקשר שנוצר בינם לבין הצרכנים הוא עמוק וחזק במיוחד", מסבירה מנכ"לית סופרברנדס- ישראל, אתי עמיעד. ויד שרה שם, פעם נוספת, בראש הרשימה, בצמרת של אמון והערכה. תודה לאלה המביעים בנו אמון – נמשיך לשרת באהבה. (דוד רוטנר)