יום ב', יד’ בסיון תשע”ט
    לאתר הבית  |  דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  |  אודות  |  לבלוג  |  לוידיאו יד שרה  |  לפייסבוק  |  English  |  תרום עכשיו  
 
באלבום הצילומים הנעים למעלה מימין: בית פתוח המעניק שרות באהבה
צילומים 1-2. מיכל ווינט, אגף יחסי ציבור ביד שרה, היתה שם מאחורי דוכן של מים צוננים לרווית העולים להר הרצל ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות איבה (צילם: המתנדב יהושע ווייס) * 3. עם ההליכון שקיבלה ביד שרה יכולה ג'קלין לידר לנוע אל מרכזי קניות בבירה * 4. "כל בעיה שיש – באים אלי ואני עושה להם רגליים לכיסא" – חנניה אוחנה, מתנדב, בית המלאכה בבית יד שרה * 5. מבקשי סיוע מכל מגזרי האוכלוסייה בירושלים ברחבת ההשאלה
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 22
 
לפני החזרה לדרום אמריקה
הן לא וויתרו על ביקור במרכז המבקרים המרגש בבית יד שרה בירושלים – מרכז חוויית הנתינה – כשיאו של מסע בת מצווה בבירת ישראל. צוות המרכז: "שמחנו לארח כאן את קבוצת אימהות עם מהות שיודעות שאם באים להכיר את ישראל – לא מחמיצים ביקור במקום המציג את הפנים היפות של החברה הישראלית. נסיעה טובה – ושובו אלינו" * למוסף המיוחד בחדשות השבוע ביד שרה המוקדש למרכז המבקרים – כאן
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 2
 
 
"לשתף בהחלטות - להקשיב ולהבין את חשש הנעזר מאיבוד שליטה" * כך לומדים לתת יותר תוך ראיית האדם תחילה
על זיקנה וכלי ריפוי ושיקום: בסידרת מפגשי העמקת ידע של צוותי מרכזי התצוגה והייעוץ נבחנו סוגיות שונות של שרות לקהילה * דבורה רויטמן מנהלת מרכזי התצוגה והייעוץ ביד שרה– סיכום של מפגש שהתקיים לאחרונה בתל אביב
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 1
 
 
 
דרושים מתנדבים ברחבי הארץ * הרשימה המעודכנת - הצטרפו אלינו לשנת נתינה
קשת השירותים של יד שרה לרווחת הציבור הולכת ומתרחבת - ואנו זקוקים לידיים טובות נוספות בהתנדבות * ראו כאן את רשימת הדרושים המעודכנת * בצילום: יד מסייעת של מתנדבים מושטת לכל אדם - בכל גיל - ברחבת ההשאלה בבית יד שרה * חייגו 6444*
תגובות: 0   צפיות: 835
במשאל הסופר-ברנדס, מותגי העל בישראל * הציבור מחזיר באמון על שירות יעיל ומהיר באהבה

יד שרה הוכתרה זו השנה השביעית כמותג-על ברשימת הסופרברדנס בישראל בקטגוריה "מגזר ציבורי, ארגונים ומוסדות". הארגון מכתיר בכל שנה את מותגי העל של ישראל, לאחר תהליך ממושך שכולל שיפוט על ידי צוות שופטים מקצועי, ומחקר צרכנים שעורך מכון המחקר MarketWatch. בישראל, כך לפי הספירה האחרונה, יש כמעט 3,000 מותגים שונים, אבל רק מעטים מהם מצליחים להגיע לדרגה של מותגי על. אז מה בדיוק הופך "סתם" מותג לסופרברנדס מותג-על? מתברר שכמו הרבה דברים בחיים, זה עניין של רגשות. אפשר לדמות מותגים לאנשים שנמצאים סביבנו. לחלקם אנחנו אדישים, וחלקם פשוט לא מעניינים אותנו. אך למרות זאת, יש קבוצה נבחרת של אנשים שאנחנו ממש אוהבים, מכבדים ומעריכים. מותגים שהצליחו לגרום לצרכנים להרגיש כלפיהם רגש עוצמתי וחזק - הם המותגים שעשו את ה"קפיצה" והפכו ממותג רגיל ויומיומי - למותג על. כדי שהצרכנים יכתירו מותג כמותג על - הוא חייב להיות שונה, איכותי, מצטיין ויוצא דופן בהשוואה למותגים אחרים בקטגוריה. מדובר במותגים שדואגים לטפח סוג של מערכת יחסים עם הצרכנים, כמו שמטפחים מערכות יחסים בין אנשים. המותגים שנכנסו השנה לרשימת הסופרברנדס הם רק כאלה שהצרכנים יודעים ומרגישים שהם אמיתיים איתם, לא עובדים עליהם ויהיו שם בשבילם. בדיוק כמו חברים בשר ודם. "מותגים שמוכתרים כסופרברנדס הם מותגים שהקשר שנוצר בינם לבין הצרכנים הוא עמוק וחזק במיוחד", מסבירה מנכ"לית סופרברנדס- ישראל, אתי עמיעד. ויד שרה הוא בוודאי אחד מהם. (מתוך פרסום החברה)