יום ג', כב’ בסיון תשע”ט
    לאתר הבית  |  דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  |  אודות  |  לבלוג  |  לוידיאו יד שרה  |  לפייסבוק  |  English  |  תרום עכשיו  
 
באלבום הצילומים הנעים למעלה מימין: בית פתוח המעניק שרות באהבה
צילומים 1-2. מיכל ווינט, אגף יחסי ציבור ביד שרה, היתה שם מאחורי דוכן של מים צוננים לרווית העולים להר הרצל ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות איבה (צילם: המתנדב יהושע ווייס) * 3. עם ההליכון שקיבלה ביד שרה יכולה ג'קלין לידר לנוע אל מרכזי קניות בבירה * 4. "כל בעיה שיש – באים אלי ואני עושה להם רגליים לכיסא" – חנניה אוחנה, מתנדב, בית המלאכה בבית יד שרה * 5. מבקשי סיוע מכל מגזרי האוכלוסייה בירושלים ברחבת ההשאלה
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 22
 
לפני החזרה לדרום אמריקה
הן לא וויתרו על ביקור במרכז המבקרים המרגש בבית יד שרה בירושלים – מרכז חוויית הנתינה – כשיאו של מסע בת מצווה בבירת ישראל. צוות המרכז: "שמחנו לארח כאן את קבוצת אימהות עם מהות שיודעות שאם באים להכיר את ישראל – לא מחמיצים ביקור במקום המציג את הפנים היפות של החברה הישראלית. נסיעה טובה – ושובו אלינו" * למוסף המיוחד בחדשות השבוע ביד שרה המוקדש למרכז המבקרים – כאן
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 2
 
 
"לשתף בהחלטות - להקשיב ולהבין את חשש הנעזר מאיבוד שליטה" * כך לומדים לתת יותר תוך ראיית האדם תחילה
על זיקנה וכלי ריפוי ושיקום: בסידרת מפגשי העמקת ידע של צוותי מרכזי התצוגה והייעוץ נבחנו סוגיות שונות של שרות לקהילה * דבורה רויטמן מנהלת מרכזי התצוגה והייעוץ ביד שרה– סיכום של מפגש שהתקיים לאחרונה בתל אביב
קרא עוד...
תגובות: -1   צפיות: -1
 
 
 
דרושים מתנדבים ברחבי הארץ * הרשימה המעודכנת - הצטרפו אלינו לשנת נתינה
קשת השירותים של יד שרה לרווחת הציבור הולכת ומתרחבת - ואנו זקוקים לידיים טובות נוספות בהתנדבות * ראו כאן את רשימת הדרושים המעודכנת * בצילום: יד מסייעת של מתנדבים מושטת לכל אדם - בכל גיל - ברחבת ההשאלה בבית יד שרה * חייגו 6444*
תגובות: 0   צפיות: 836
יומנו של המתנדב מוסא חטאב * מפיקת סידרת יומני המתנדבים המביאים קולות מעולם של הושטת יד מסייעת לרבים בסניפי יד שרה מרמת הגולן ועד אילת: המתנדבת שקדיה כהן

מאז שנת 2002 אני עובד ביד שרה כמתנדב. התורנות שלי היתה ביום חמישי בשבוע בין השעות 17:30 ועד השעה 19:00 בערב, בשנים האלה לא היה מחשב בסניף, כל העבודות נעשו ידנית – השאלות ציוד ותהליך החזרתן לסניף כדי שנוכל להוסיף ולהשאיל לאחרים. על העירבון ניתנה קבלה ובה רשום סכום העירבון. החזרת העירבון נעשתה מטעם המשרד הראשי, אלא עם כן המשאיל היה משאיר את העירבון כתרומה. אז היינו רושמים לו קבלה ידנית ובה רשום סכום העירבון. היום כל תהליך ההשאלה ממוחשב. כדי שנוכל לתת את השירות הטוב והיעיל ביותר עברנו הכשרה בתפעול מחשב. אנחנו נותנים בשמחה שירות לכל אדם הבא בשערי הסניף, ליהודים ולערבים. הסניף פתוח שלוש פעמים בשבוע, ראשון. שלישי וחמישי. אני תמיד מוכן לעזור לאנשים גם מחוץ לשעות הקבלה הרשמיות. על דלת הכניסה לסניף מדבקה ועליה מספר הטלפון הנייד שלי לתרחיש בו אנשים זקוקים לסיוע דחוף. אם מגיע אדם בסופה של המשמרת – השעון נעצר ונותנים לו את כל השירות שהוא מבקש ללא מבטים בשעון. אני שואב סיפוק רב מן ההתנדבות שלי ומקווה להמשיך בה עוד זמן רב.