יום א', יג’ בסיון תשע”ט
    לאתר הבית  |  דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  |  אודות  |  לבלוג  |  לוידיאו יד שרה  |  לפייסבוק  |  English  |  תרום עכשיו  
 
באלבום הצילומים הנעים למעלה מימין: בית פתוח המעניק שרות באהבה
צילומים 1-2. מיכל ווינט, אגף יחסי ציבור ביד שרה, היתה שם מאחורי דוכן של מים צוננים לרווית העולים להר הרצל ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות איבה (צילם: המתנדב יהושע ווייס) * 3. עם ההליכון שקיבלה ביד שרה יכולה ג'קלין לידר לנוע אל מרכזי קניות בבירה * 4. "כל בעיה שיש – באים אלי ואני עושה להם רגליים לכיסא" – חנניה אוחנה, מתנדב, בית המלאכה בבית יד שרה * 5. מבקשי סיוע מכל מגזרי האוכלוסייה בירושלים ברחבת ההשאלה
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 22
 
לפני החזרה לדרום אמריקה
הן לא וויתרו על ביקור במרכז המבקרים המרגש בבית יד שרה בירושלים – מרכז חוויית הנתינה – כשיאו של מסע בת מצווה בבירת ישראל. צוות המרכז: "שמחנו לארח כאן את קבוצת אימהות עם מהות שיודעות שאם באים להכיר את ישראל – לא מחמיצים ביקור במקום המציג את הפנים היפות של החברה הישראלית. נסיעה טובה – ושובו אלינו" * למוסף המיוחד בחדשות השבוע ביד שרה המוקדש למרכז המבקרים – כאן
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 2
 
 
"לשתף בהחלטות - להקשיב ולהבין את חשש הנעזר מאיבוד שליטה" * כך לומדים לתת יותר תוך ראיית האדם תחילה
על זיקנה וכלי ריפוי ושיקום: בסידרת מפגשי העמקת ידע של צוותי מרכזי התצוגה והייעוץ נבחנו סוגיות שונות של שרות לקהילה * דבורה רויטמן מנהלת מרכזי התצוגה והייעוץ ביד שרה– סיכום של מפגש שהתקיים לאחרונה בתל אביב
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 1
 
 
 
דרושים מתנדבים ברחבי הארץ * הרשימה המעודכנת - הצטרפו אלינו לשנת נתינה
קשת השירותים של יד שרה לרווחת הציבור הולכת ומתרחבת - ואנו זקוקים לידיים טובות נוספות בהתנדבות * ראו כאן את רשימת הדרושים המעודכנת * בצילום: יד מסייעת של מתנדבים מושטת לכל אדם - בכל גיל - ברחבת ההשאלה בבית יד שרה * חייגו 6444*
תגובות: 0   צפיות: 835
איך מספקים מענה מהיר ומדויק? * כך נוצרה תוכנת מלאי חדשה ונגישה כדי שנוכל לתת יותר לרבים יותר * יד שרה אינה חדלה לשדרג, להרחיב וליזום שיפורים במערך השירות באהבה לציבור בישראל * כך משרתים כחצי מיליון ישראלים בכל שנה * איתן דהרי - אגף לוגיסטיקה, יוסי יעקובוביץ – שירותי יד שרה מסייעת - כותבים על שיפור ושדרוג משמעותי נוסף גם בתחום המיחשוב * בצילום: מן המלאי במחסן אל התוכנה המעודכנת תמיד - ואחר כך ישירות ומהר אל מבקש הציוד * וידיאו: בני כהן * צילום: מלכה מלאת יהלום

איתן דהרי מנהל אגף לוגיסטיקה: ראינו לנגד עינינו את הנגישות והנוחות של המשתמש המטרה * ניהול מלאי תקין * תכנון רכש יותר מדוייק (חסכון כספי ) * תוכנת מלאי לוגיסטית ופיננסית ידידותית ונגישה למשתמש וכמובן לאזרחים הוותיקים שבאוכלוסייה. תהליך ההקמה הפרוייקט החל לפני שנה וחצי ביחד עם חברת יעוץ חיצונית חברת "אביב" אשר עזרה לנו למפות את הפערים במלאי והגישה שורת המלצות לשיפור. יד שרה חברה גם לחברת ONE 1 שעמלה על התוכנה החדשה. הפערים נבעו מכמה סיבות 1. שיפורים נדרשים בתוכנה 2. שיפורים נדרשים בתהליכי עבודה 3. חיבור תנועה מחשובי ופיזי לאור הממצאים של חברת "אביב" ביצענו כך: 1. מיפוי חדש של התהליכים . 2. כתיבת נהלי עבודה ודרכי פעולה . 3. תרשימי זרימה 4. שדרוג תוכנת מחשב לוגיסטית מתקדמת 5. חיבור בין תהליך מחשובי לתהליך פיזי 6. פתיחת מחסנים נוספים 7. הדרכות למתנדבים 8. רכישת ציוד עזר (עמדות עבודה, מחשבים, לולים לשינוע , תגבור כח עזר) 9. הגדרות תפקיד מחודש בסניפים. 10. הגדרת אחריות של בעלי תפקידים בעקבות השדרוג נוכל לדעת 1. כמה פריטי ציוד יש בסניפים במחסני יד שרה, ובבתי מלאכה – ומה מהם במצב תקין ומה במצב לא תקין . 2. מעקב לאחר ציוד משונע בזמן אמת . 3. סניפים לא יצטרכו לבחון ולהעריך כל פעם מחדש האם דרושה הזמנת ציוד מהמחסנים הלוגיסטיים הגדולים בסניפי הדגל. המערכת תיתן המלצה אוטומטית לפי רמת מלאי. 4. מנהל סניף ואחראי ציוד יהיו מודעים למלאי בסניף ולציוד שיוצא ונכנס אל המחסן. 5. מוקד השרות יוכל לתת מענה למבקשי סיוע וציוד בכל הארץ היכן יש בסניפים הקרובים למקום מגוריו את הציוד המבוקש , במידה והפריט איננו בסניף הסמוך לביתו. 6. הנהג מקבל אחריות על הציוד שנמצא במשאית. תודות מכל הלב לאנשים שהיו שותפים לפרויקט של רבדים ואגפים רבים בארגון – צוות מלוכד שעבד ימים כלילות להצלחתו. גאים בכם – משפחת יד שרה. נפתלי , חנה , פנחס, שרה אגסי, מרים וסר, זאבי לוי , חנניה , רונית , מנהלי השאלה ומרכזים לוגיסטיים, מנהלי סניפים , ומתנדבים. יוסי יעקובוביץ, מנהל שירותי יד שרה מסייעת – י.ש.מ מאחר ורוב רובם של המשתמשים הם מתנדבות ומתנדבים שהם אזרחים וותיקים – ניתן דגש ביצירת השפה הממוחשבת שלנו על תוכנה שתהיה ידידותית ונגישה מאד למשתמש. • תהליכי הערכת הציוד המצוי במלאי והעברות ציוד בין מחסנים משופרים עתה להפליא ומתנהלים בצורה מקצועית. למתנדב יהיה אמון מלא. להמחשה: באה פנייה טלפונית. שלום, האם יש לכם בסניף הסמוך למקום מגורי כיסא גלגלים? המתנדב אינו צריך לנוע אל המחסן ולבחון כמה כיסאות נותרו ומאיזה סוג. המחשב יספק לו את המידע מיד. • תהליך הזמנת ציוד מהמחסן מרכזי לסניף – שודרג לרמה שבה לא יתקיימו חוסרים. בכל עת ניתן יהיה לספק מענה מלא לדרישות הפונים לסיוע. לכל סניף הוגדר "תקן" במערכת המחשב לדוגמא: אם הסניף מקבל 10 הליכונים בשבוע והביקוש להם הולך וגובר , ברגע שרמת המלאי תרד ל- 9 מערכת המחשב תבקש אוטומטית מהמחסן את ההליכון החסר. מהירות. יעילות. חיסכון – ומעל הכל יכולת לתת את השירות המהיר באהבה. המערכת תקלוט את כל פרטיו של מבקש הציוד ו"תזכור" כל רכישה שביצע בעבר. כך נוכל לדעת כיצד למלא היטב את בקשותיו בעתיד ובהמשך הקשר עימו. אדגיש: בשירותי יד שרה מסייעת ישנם מעל 1000 פריטים שונים והעלאת כל פריט ופריט אל מסך המחשב עם צילומו ופרטיו מקלה מאד על הצוות ומשחררת אותו מתרגילי אימון זיכרון. המערכת אכן זוכרת כל פריט, כיצד הוא נראה, למי הוא ניתן ומתי. בקרה כפולה של ברקוד – הן של שירותי יד שרה מסייעת והן של החברה המספקת – תוסיף ותמנע כל טעות בזיהוי מדויק של רצון הפונה לסיוע – ובמילוי מיידי ומלא שלו. גם תהליך החזרת מוצר הרבה יותר ידידותי למשתמש – בתרחיש שבו הוא מבקש להחזיר ולהחליף פריט זה או אחר. נקל עליו אפשרות להחזיר ללא חיוב ולהחליף למוצר שהוא סבור שישרת אותו טוב יותר. • תודות ליהודה יודקאווסקי וחן שמואלי , שמובילים את התהליכים בשירותי יד שרה מסייעת – מדובר על השקעה אישית מקצועית של שעות ארוכות. הקמת מערך נתונים ממוחשב הוא צעד אחד מרבים. עימו גם שורת הדרכות למתנדבים המפעילים את המערכת בעת מתן שירות לציבור ושל ליווי אישי או טלפוני לכל מתנדב המעלה שאלה ומבקש ייעוץ מקצועי במהלך מתן השרות. יישר כח לכולם – מאוחדים בחתירה מתמדת אל היעד המשותף לכולנו: מתן שירות באהבה לרבים. שירות יעיל, אנושי, מקצועי – ומהיר. למטה בוידיאו של בני כהן, אגף יחסי ציבור - איתן דהרי והצוות בחדר המבצעים של הפעלת התוכנה *וידאו:3377737-qGvo3EHxaw&-20170710-WA0011.mp4*