יום ש', ט’ באדר תשע”ח
    לאתר הבית  |  דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  |  אודות  |  לבלוג  |  לוידיאו יד שרה  |  לפייסבוק  |  English  |  תרום עכשיו  
רעננה: יד שרה בחזית הטמעת "תובנות הזיקנה"
אהוד ירדני על צוות ההסברה של בית יד שרה ברעננה בכנס האגודה הישראלית לגרונטולוגיה * בצילומים: רותי רכס (למעלה) וישראל מירון בדוכן המידע, התצוגה והייעוץ של יד שרה * הצוות פוקד בהתמדה רבה את כל הכנסים הרפואיים המשמעותיים
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 34
 
כך הן מדברות: מתנדבות יד שרה מביאות את המסר היישר מזירת הנתינה
העדויות אומרות הכל: על החברות* הסיפוק בנתינה - והאווירה המשפחתית בסניפים * הקישו כאן למגזין מיוחד לנושאי התנדבות המביא עדויות מן השטח מכל סניפי יד שרה ברחבי הארץ * גם את תוכלי למצוא בסניפים שלנו תפקיד מאתגר ומספק ואוירה משפחתית * התקשרי עכשיו - להתנדבות: 6444* במייל: brandye@yadsarah.org.il* בצילום: אומרים תודה ומביעים הוקרה לאלפי הנותנים בהתנדבות יד לרבים שבזכותם יכולה יד שרה לשרת את המשפחה הישראלית בכל מעגלי החיים
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 1
 
 
מסין ואפריקה גם
בית יד שרה בירושלים מארח לאורך השנים מבקרים רבים מארצות מתפתחות ומתקדמות המשגרות דיפלומטים ואנשי מקצוע בתחום בריאות הציבור ללימוד נוסחת ההצלחה: איך ליצור מערך משלים לשירותי רפואה ציבורית שלא אחת אינו רק משלים אלא הוא זה בלבד שמספק מענה יעיל ומהיר לצרכי רבים - וללא הישענות על תקציבי ממשלה אלא בזכות מתנדבים ותרומות בלבד * למעלה: מבקרת מקניה (2007) ומבקרת מסין (1990) * לצילומים נוספים בארכיון הסרוק שלנו - כאן
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 2
 
הכירו את דוקטור לוי
מומחה לטיפול בכיסאות גלגלים בבית המלאכה של יד שרה במודיעין * והם אוהבים שם לחייך ותלו את השלט בכניסה "לחדר הטיפולים" - בית המלאכה * רוצים להצטרף לדוקטור ? התקשרו למנהל מתנדב אלי רוזנברג -0527203372 * ממתינים לכם להצטרפות לנתינה בסניפים מקרית שמונה ועד אילת ויש לנו תפקידים מאתגרים ומספקים * בואו אל זמן איכות ואוירה חברית ומשפחתית בסניפי יד שרה * לפניות במייל: הקישו כאן * בטלפון: 6444* להתנדבות
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 880
 
רפואה והלכה ביד שרה: לקט תשובות
רב יד שרה הרב יעקב וינר שליט"א, עומד בראש מכון רפואה והלכה ביד שרה * הרב וינר נותן מענה בשאלות הלכתיות- רפואיות * ניתן לפנות במייל machonr@yadsarah.org.il ובטלפון 02-6444590, וכן בכתובת בית יד שרה, שדרות הרצל 124 ירושלים * כאן - לקט תשובות במדורו של כב' הרב באתר e-med -ערוץ החדשות הרפואיות של ישראל
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 8
 
 
הופכים נגישות למציאות
הצטרפו לקורס מיוחד למורי דרך להדרכת אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים * הוסיפו ידע המאפשר לרבים יותר לצאת אל מסלולי טיול נגישים * כל הפרטים כאן * בצילום: מטיילים עם צוות הנכוניות של יד שרה (נכונית - מכונית מיוחדת להסעת רתוקים לכיסאות גלגלים) - ועם מנגישי דרך - מורי דרך המשלבים ידם ביד שרה לביצוע טיולים במסלולים נגישים
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 0
 
"יד לתעסוקה שווה": עם יד שרה, עכשיו זה קורה * הופכים נגישות למציאות ויוצרים סביבת עבודה המאפשרת תעסוקה לאנשים בעלי מוגבלויות
כך פועלת יד שרה להביא לשילוב אנשים עם מוגבלות בתעסוקה בהליך מהיר ומתגמל למעסיק * כאן: מתוך מסרי הקמפיין המשותף "יד לתעסוקה שווה" של יד שרה, המשרד לכלכלה ולתעשייה והביטוח הלאומי * הועלה לפייסבוק בימים בהם נתוני נציבות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות מעידים כי הצורך ביצירת נגישות המאפשרת תעסוקה שווה - חיוני יותר מאי פעם * תודה למתנדבים שלנו השוקדים על תיקון קשת רחבה של כלים המאפשרים נגישות לאנשים בעלי מוגבלויות
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 739
 
 
 
התנדבות - מוסף מיוחד * על האווירה, המסגרת המשפחתית, הסיפוק בנתינה
ברוכים הבאים למוסף המיוחד של יד שרה להתנדבות - הקישו כאן * כל האתגרים * כל הביקושים החמים * יומני מתנדבים * הדיווחים מן השטח על האווירה המשפחתית בסניפים * מה הם כותבים לנו על חווית הנתינה * איך להגיע לראיון ראשון ולמי פונים * האדם הנכון למשימה הנכונה - כך מבוצעת התאמה * כל מה שרציתם לדעת - במוסף ההתנדבות שלנו * שלכם ולשרותכם *בצילום: חוגג התנדבות בארגון המציין 40 שנות נתינה * בטלפון: *6444 - להתנדבות * במייל: brandye@yadsarah.org.il
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 0
איך מספקים מענה מהיר ומדויק? * כך נוצרה תוכנת מלאי חדשה ונגישה כדי שנוכל לתת יותר לרבים יותר * יד שרה אינה חדלה לשדרג, להרחיב וליזום שיפורים במערך השירות באהבה לציבור בישראל * כך משרתים כחצי מיליון ישראלים בכל שנה * איתן דהרי - אגף לוגיסטיקה, יוסי יעקובוביץ – שירותי יד שרה מסייעת - כותבים על שיפור ושדרוג משמעותי נוסף גם בתחום המיחשוב * בצילום: מן המלאי במחסן אל התוכנה המעודכנת תמיד - ואחר כך ישירות ומהר אל מבקש הציוד * וידיאו: בני כהן * צילום: מלכה מלאת יהלום

איתן דהרי מנהל אגף לוגיסטיקה: ראינו לנגד עינינו את הנגישות והנוחות של המשתמש המטרה * ניהול מלאי תקין * תכנון רכש יותר מדוייק (חסכון כספי ) * תוכנת מלאי לוגיסטית ופיננסית ידידותית ונגישה למשתמש וכמובן לאזרחים הוותיקים שבאוכלוסייה. תהליך ההקמה הפרוייקט החל לפני שנה וחצי ביחד עם חברת יעוץ חיצונית חברת "אביב" אשר עזרה לנו למפות את הפערים במלאי והגישה שורת המלצות לשיפור. יד שרה חברה גם לחברת ONE 1 שעמלה על התוכנה החדשה. הפערים נבעו מכמה סיבות 1. שיפורים נדרשים בתוכנה 2. שיפורים נדרשים בתהליכי עבודה 3. חיבור תנועה מחשובי ופיזי לאור הממצאים של חברת "אביב" ביצענו כך: 1. מיפוי חדש של התהליכים . 2. כתיבת נהלי עבודה ודרכי פעולה . 3. תרשימי זרימה 4. שדרוג תוכנת מחשב לוגיסטית מתקדמת 5. חיבור בין תהליך מחשובי לתהליך פיזי 6. פתיחת מחסנים נוספים 7. הדרכות למתנדבים 8. רכישת ציוד עזר (עמדות עבודה, מחשבים, לולים לשינוע , תגבור כח עזר) 9. הגדרות תפקיד מחודש בסניפים. 10. הגדרת אחריות של בעלי תפקידים בעקבות השדרוג נוכל לדעת 1. כמה פריטי ציוד יש בסניפים במחסני יד שרה, ובבתי מלאכה – ומה מהם במצב תקין ומה במצב לא תקין . 2. מעקב לאחר ציוד משונע בזמן אמת . 3. סניפים לא יצטרכו לבחון ולהעריך כל פעם מחדש האם דרושה הזמנת ציוד מהמחסנים הלוגיסטיים הגדולים בסניפי הדגל. המערכת תיתן המלצה אוטומטית לפי רמת מלאי. 4. מנהל סניף ואחראי ציוד יהיו מודעים למלאי בסניף ולציוד שיוצא ונכנס אל המחסן. 5. מוקד השרות יוכל לתת מענה למבקשי סיוע וציוד בכל הארץ היכן יש בסניפים הקרובים למקום מגוריו את הציוד המבוקש , במידה והפריט איננו בסניף הסמוך לביתו. 6. הנהג מקבל אחריות על הציוד שנמצא במשאית. תודות מכל הלב לאנשים שהיו שותפים לפרויקט של רבדים ואגפים רבים בארגון – צוות מלוכד שעבד ימים כלילות להצלחתו. גאים בכם – משפחת יד שרה. נפתלי , חנה , פנחס, שרה אגסי, מרים וסר, זאבי לוי , חנניה , רונית , מנהלי השאלה ומרכזים לוגיסטיים, מנהלי סניפים , ומתנדבים. יוסי יעקובוביץ, מנהל שירותי יד שרה מסייעת – י.ש.מ מאחר ורוב רובם של המשתמשים הם מתנדבות ומתנדבים שהם אזרחים וותיקים – ניתן דגש ביצירת השפה הממוחשבת שלנו על תוכנה שתהיה ידידותית ונגישה מאד למשתמש. • תהליכי הערכת הציוד המצוי במלאי והעברות ציוד בין מחסנים משופרים עתה להפליא ומתנהלים בצורה מקצועית. למתנדב יהיה אמון מלא. להמחשה: באה פנייה טלפונית. שלום, האם יש לכם בסניף הסמוך למקום מגורי כיסא גלגלים? המתנדב אינו צריך לנוע אל המחסן ולבחון כמה כיסאות נותרו ומאיזה סוג. המחשב יספק לו את המידע מיד. • תהליך הזמנת ציוד מהמחסן מרכזי לסניף – שודרג לרמה שבה לא יתקיימו חוסרים. בכל עת ניתן יהיה לספק מענה מלא לדרישות הפונים לסיוע. לכל סניף הוגדר "תקן" במערכת המחשב לדוגמא: אם הסניף מקבל 10 הליכונים בשבוע והביקוש להם הולך וגובר , ברגע שרמת המלאי תרד ל- 9 מערכת המחשב תבקש אוטומטית מהמחסן את ההליכון החסר. מהירות. יעילות. חיסכון – ומעל הכל יכולת לתת את השירות המהיר באהבה. המערכת תקלוט את כל פרטיו של מבקש הציוד ו"תזכור" כל רכישה שביצע בעבר. כך נוכל לדעת כיצד למלא היטב את בקשותיו בעתיד ובהמשך הקשר עימו. אדגיש: בשירותי יד שרה מסייעת ישנם מעל 1000 פריטים שונים והעלאת כל פריט ופריט אל מסך המחשב עם צילומו ופרטיו מקלה מאד על הצוות ומשחררת אותו מתרגילי אימון זיכרון. המערכת אכן זוכרת כל פריט, כיצד הוא נראה, למי הוא ניתן ומתי. בקרה כפולה של ברקוד – הן של שירותי יד שרה מסייעת והן של החברה המספקת – תוסיף ותמנע כל טעות בזיהוי מדויק של רצון הפונה לסיוע – ובמילוי מיידי ומלא שלו. גם תהליך החזרת מוצר הרבה יותר ידידותי למשתמש – בתרחיש שבו הוא מבקש להחזיר ולהחליף פריט זה או אחר. נקל עליו אפשרות להחזיר ללא חיוב ולהחליף למוצר שהוא סבור שישרת אותו טוב יותר. • תודות ליהודה יודקאווסקי וחן שמואלי , שמובילים את התהליכים בשירותי יד שרה מסייעת – מדובר על השקעה אישית מקצועית של שעות ארוכות. הקמת מערך נתונים ממוחשב הוא צעד אחד מרבים. עימו גם שורת הדרכות למתנדבים המפעילים את המערכת בעת מתן שירות לציבור ושל ליווי אישי או טלפוני לכל מתנדב המעלה שאלה ומבקש ייעוץ מקצועי במהלך מתן השרות. יישר כח לכולם – מאוחדים בחתירה מתמדת אל היעד המשותף לכולנו: מתן שירות באהבה לרבים. שירות יעיל, אנושי, מקצועי – ומהיר. למטה בוידיאו של בני כהן, אגף יחסי ציבור - איתן דהרי והצוות בחדר המבצעים של הפעלת התוכנה *וידאו:3377737-qGvo3EHxaw&-20170710-WA0011.mp4*