יום ד', כג’ בסיון תשע”ט
    לאתר הבית  |  דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  |  אודות  |  לבלוג  |  לוידיאו יד שרה  |  לפייסבוק  |  English  |  תרום עכשיו  
 
באלבום הצילומים הנעים למעלה מימין: בית פתוח המעניק שרות באהבה
צילומים 1-2. מיכל ווינט, אגף יחסי ציבור ביד שרה, היתה שם מאחורי דוכן של מים צוננים לרווית העולים להר הרצל ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות איבה (צילם: המתנדב יהושע ווייס) * 3. עם ההליכון שקיבלה ביד שרה יכולה ג'קלין לידר לנוע אל מרכזי קניות בבירה * 4. "כל בעיה שיש – באים אלי ואני עושה להם רגליים לכיסא" – חנניה אוחנה, מתנדב, בית המלאכה בבית יד שרה * 5. מבקשי סיוע מכל מגזרי האוכלוסייה בירושלים ברחבת ההשאלה
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 22
 
לפני החזרה לדרום אמריקה
הן לא וויתרו על ביקור במרכז המבקרים המרגש בבית יד שרה בירושלים – מרכז חוויית הנתינה – כשיאו של מסע בת מצווה בבירת ישראל. צוות המרכז: "שמחנו לארח כאן את קבוצת אימהות עם מהות שיודעות שאם באים להכיר את ישראל – לא מחמיצים ביקור במקום המציג את הפנים היפות של החברה הישראלית. נסיעה טובה – ושובו אלינו" * למוסף המיוחד בחדשות השבוע ביד שרה המוקדש למרכז המבקרים – כאן
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 2
 
 
"לשתף בהחלטות - להקשיב ולהבין את חשש הנעזר מאיבוד שליטה" * כך לומדים לתת יותר תוך ראיית האדם תחילה
על זיקנה וכלי ריפוי ושיקום: בסידרת מפגשי העמקת ידע של צוותי מרכזי התצוגה והייעוץ נבחנו סוגיות שונות של שרות לקהילה * דבורה רויטמן מנהלת מרכזי התצוגה והייעוץ ביד שרה– סיכום של מפגש שהתקיים לאחרונה בתל אביב
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 1
 
 
 
דרושים מתנדבים ברחבי הארץ * הרשימה המעודכנת - הצטרפו אלינו לשנת נתינה
קשת השירותים של יד שרה לרווחת הציבור הולכת ומתרחבת - ואנו זקוקים לידיים טובות נוספות בהתנדבות * ראו כאן את רשימת הדרושים המעודכנת * בצילום: יד מסייעת של מתנדבים מושטת לכל אדם - בכל גיל - ברחבת ההשאלה בבית יד שרה * חייגו 6444*
תגובות: 0   צפיות: 836
צוות הסיוע לתיירים באגף יחסי ציבור וגיוס משאבים מוצף בקשות של תיירים המבקשים לממש את זכותם להגיע לישראל, לבקר במקומות הקדושים להם, לפגוש בני משפחה - לתור את הארץ * עוד לפני ההגעה מתואמים פרטי הסיוע: מהסעת רתוקים לכיסאות גלגלים מנמל התעופה אל המלון - ועד להבאת כל הציוד לחדרו של התייר במלון * בצילום: נדיה אללו מרכזת הצוות ליד צילום המפה בה מסומנים המקומות מהן הגיעו בקשות

הטלפון מצלצל בחדר צוות הסיוע לתיירים באגף יחסי ציבור וגיוס משאבים. על הקו זוג משפטנים מאוסטרליה. כן, הם מבקשים להגיע לישראל לצורך טיפול רפואי חדשני שהאישה יכולה לקבל רק בארץ. היא זקוקה לכיסא גלגלים. האם אפשר לעזור? מרכזת הצוות נדיה אללו משיבה מיד: ברצון. משך השהות הצפוי של הזוג בישראל היה 10 ימים אך לבסוף התארך לכחודש וחצי. הזוג התאכסן במלון הסמוך לבית החולים איכילוב. רשימת הבקשות שהתארכה מולאה מיד: גם מנוף הרמה. גם כסא רחצה. גם הסעות לטיפולים נוספים בירושלים. כל זאת במאור פנים, עם צוות מיומן, עם רצון להעניק לתיירים את מיטב העזרים לשהות נגישה, בריאה ומבריאה בישראל. הבקשות זורמות מכל רחבי העולם – והצוות סימן על מפה שבקיר חיצים המורים מאין הן מגיעות. יש כתובת לתייר בעל מוגבלויות המבקש לבקר בישראל – והיא מספקת מענה מסביב לשעון.