יום ג', ג’ בכסלו תשע”ח
    לאתר הבית  |  דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  |  אודות  |  לבלוג  |  לוידיאו יד שרה  |  לפייסבוק  |  English  |  תרום עכשיו  
 
 
 
 
כך הן מדברות: מתנדבות יד שרה מביאות את המסר היישר מזירת הנתינה
העדויות אומרות הכל: על החברות* הסיפוק בנתינה - והאווירה המשפחתית בסניפים * הקישו כאן למגזין מיוחד לנושאי התנדבות המביא עדויות מן השטח מכל סניפי יד שרה ברחבי הארץ * גם את תוכלי למצוא בסניפים שלנו תפקיד מאתגר ומספק ואוירה משפחתית * התקשרי עכשיו - להתנדבות: 6444* במייל: brandye@yadsarah.org.il* בצילום של המתנדב אלי כהן: מתנדבות הדרכה במרכז המבקרים - מרכז חווית הנתינה- בעת תירגול הרכבת קביים שיהיה חלק מסיורם של בני נוער במקום
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 1
 
 
 
ריפוי השיניים שמגיע למרכז ולפריפריה: גם מנהל הסניף מקבל את הבדיקה החיונית
פרופ' יהונתן מן, מומחה מן השורה הראשונה בתחום רפואת השיניים ומי שמלווה את מרפאת השיניים הגריאטרית בבית יד שרה בעת ביצוע בדיקות למנהל סניף יד שרה בבית שאן אשר לסרי* הפעילות באה במסגרת עוד מבצע נרחב של יד שרה בתחום בריאות הפה בזכות סיוע משמעותי של קרן הלמסלי לפעילות מרפאת השיניים - תודה מכולנו* למוסף המיוחד בחדשות השבוע ביד שרה המוקדש למרפאת השיניים ולפריצת הדרך של יד שרה בתחום הטיפול הרפואי לרתוקים לביתם - הקישו כאן * את פרופ' מן ואת הנבדק ורעייתו צילמה נורית אגרי - תודה על השיתוף
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 2
 
 
רפואה והלכה ביד שרה: לקט תשובות
רב יד שרה הרב יעקב וינר שליט"א, עומד בראש מכון רפואה והלכה ביד שרה * הרב וינר נותן מענה בשאלות הלכתיות- רפואיות * ניתן לפנות במייל machonr@yadsarah.org.il ובטלפון 02-6444590, וכן בכתובת בית יד שרה, שדרות הרצל 124 ירושלים * כאן - לקט תשובות במדורו של כב' הרב באתר e-med -ערוץ החדשות הרפואיות של ישראל
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 8
 
התנדבות - מוסף מיוחד * על האווירה, המסגרת המשפחתית, הסיפוק בנתינה
ברוכים הבאים למוסף המיוחד של יד שרה להתנדבות - הקישו כאן * כל האתגרים * כל הביקושים החמים * יומני מתנדבים * הדיווחים מן השטח על האווירה המשפחתית בסניפים * מה הם כותבים לנו על חווית הנתינה * איך להגיע לראיון ראשון ולמי פונים * האדם הנכון למשימה הנכונה - כך מבוצעת התאמה * כל מה שרציתם לדעת - במוסף ההתנדבות שלנו * שלכם ולשרותכם *בצילום: חוגג התנדבות בארגון המציין 40 שנות נתינה * בטלפון: *6444 - להתנדבות * במייל: brandye@yadsarah.org.il
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 0
 
"יד לתעסוקה שווה": עם יד שרה, עכשיו זה קורה * הופכים נגישות למציאות ויוצרים סביבת עבודה המאפשרת תעסוקה לאנשים בעלי מוגבלויות
כך פועלת יד שרה להביא לשילוב אנשים עם מוגבלות בתעסוקה בהליך מהיר ומתגמל למעסיק * כאן: מתוך מסרי הקמפיין המשותף "יד לתעסוקה שווה" של יד שרה, המשרד לכלכלה ולתעשייה והביטוח הלאומי * הועלה לפייסבוק בימים בהם נתוני נציבות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות מעידים כי הצורך ביצירת נגישות המאפשרת תעסוקה שווה - חיוני יותר מאי פעם * תודה למתנדבים שלנו השוקדים על תיקון קשת רחבה של כלים המאפשרים נגישות לאנשים בעלי מוגבלויות
קרא עוד...
תגובות: -1   צפיות: -1
מנהל מוקד המצוקה ביד שרה נחום גיטמן על נוהל הרגעה והפחתת חרדה בקרב מנויים * עם נפילת מטח רקטות באילת נרשמו מספר פניות של חששות ומתח גובר – כך מגיבות המוקדניות * כתבת אתרי יד שרה מלאת מלכה יהלום מדווחת * בצילום: מוקדנית בפעולה

"הלו? זה מוקד יד שרה? אני שומעת אזעקה. יורים על אילת". אחת ממספר פניות שהגיעו בימים האחרונים למוקד המצוקה ביד שרה. מקול הפונים עולה חרדה. הם לבד. הם שומעים "צבע אדום". הם מבקשים קול אנושי מרגיע. הם מוצאים אותו. מנהל המוקד נחום גיטמן: "בעת ירי כמו הירי על אילת מגיעות פניות רבות אל המוקד. אנחנו שומעים בכי. חרדה. המסר של הצוות במוקד בא לחזק. לעודד. להרגיע". אני מתקשרת אל המוקד הזה אחוזת חרדה. אני לבד בבית. מה אני שומעת בתגובה? "אנחנו כאן איתך. אנחנו לא מנתקים. אנחנו נשארים על הקו. נעדכן מיד עם תום ההתראות על ירי רקטות אל העיר. אנחנו יודעים לאתר מיד את בני המשפחה. ביקשנו מהילדים שיבואו להיות איתך. את יכולה להיות בטוחה שאם יקרה חס וחלילה משהו – נזעיק מיד עזרה". אתם נשארים איתי על הקו? "כמה שתרצי. לא ננתק. אפשר לדבר על כל מה שאת מרגישה. אנחנו מוכנים להזעיק גם שכנים אם צריך. הקו הזה יישאר פתוח". הקשר אכן מרגיע. די בידיעה שיש אוזן קשבת בצד השני כדי להפחית מתחים. הצוות מעודד את הפונים לפנות לא רק במקרה שיש צורך חס וחלילה בהחשת צוות חרום רפואי. גם כאשר המנוי חש בדידות. פחד. אי שקט. גיטמן מדגיש את אופיו של המסר: אל תהססו לפנות. לכן אנחנו כאן. ולא אחת – הצוות יוצר קשר יזום אל מנויים שלא התקשרו מזה זמן. מייעצים לפנות כדי שנדע שהכל בסדר. מייעצים לבדוק את תקינות המכשיר מדי פעם. היכן כל הפרטים על השכנים ובני המשפחה שאפשר להזעיק? אני לומדת פעם נוספת כי המידע שמור במערך הממוחשב של המוקד. זמין מיד על המסך לצורך פעולה. גיטמן: "מבחינתנו חשוב מאד שאדם קרוב למנוי יגיע אליו במצבי חרדה. וטוב שהוא יודע שאנחנו פועלים לשם כך. כל זאת ללא עלויות נוספות. יד שרה מפעילה את המוקד הכי אנושי והכי מתקדם מבחינת הציוד שהוא מפעיל – כולל החיישן שמרגיש אותך, החיישן המתריע על נפילת מנוי גם כשהוא עצמו, הנמצא לבדו בבית, אינו יכול לתקשר ולהסביר את אשר אירע לו". וכאשר המנוי מתקשה בעברית, בעיקר ברגעי חרדה? גיטמן: "המוקדנים מדברים עברית ואנגלית ויש לנו ברוב השעות גם דוברי רוסית וצרפתית. ובנוסף לכך כוננים לשפות נוספות – ערבית וספרדית. במידת הצורך ניתן ליצור מיד שיחת ועידה. זמן התגובה של המוקדנית לקריאה הוא שניות ספורות בלבד". יצאתי רגועה ואף למעלה מזה: שוקלת הצטרפות לצוות.