יום ג', טו’ בסיון תשע”ט
    לאתר הבית  |  דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  |  אודות  |  לבלוג  |  לוידיאו יד שרה  |  לפייסבוק  |  English  |  תרום עכשיו  
 
באלבום הצילומים הנעים למעלה מימין: בית פתוח המעניק שרות באהבה
צילומים 1-2. מיכל ווינט, אגף יחסי ציבור ביד שרה, היתה שם מאחורי דוכן של מים צוננים לרווית העולים להר הרצל ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות איבה (צילם: המתנדב יהושע ווייס) * 3. עם ההליכון שקיבלה ביד שרה יכולה ג'קלין לידר לנוע אל מרכזי קניות בבירה * 4. "כל בעיה שיש – באים אלי ואני עושה להם רגליים לכיסא" – חנניה אוחנה, מתנדב, בית המלאכה בבית יד שרה * 5. מבקשי סיוע מכל מגזרי האוכלוסייה בירושלים ברחבת ההשאלה
קרא עוד...
תגובות: -1   צפיות: -1
 
לפני החזרה לדרום אמריקה
הן לא וויתרו על ביקור במרכז המבקרים המרגש בבית יד שרה בירושלים – מרכז חוויית הנתינה – כשיאו של מסע בת מצווה בבירת ישראל. צוות המרכז: "שמחנו לארח כאן את קבוצת אימהות עם מהות שיודעות שאם באים להכיר את ישראל – לא מחמיצים ביקור במקום המציג את הפנים היפות של החברה הישראלית. נסיעה טובה – ושובו אלינו" * למוסף המיוחד בחדשות השבוע ביד שרה המוקדש למרכז המבקרים – כאן
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 2
 
 
"לשתף בהחלטות - להקשיב ולהבין את חשש הנעזר מאיבוד שליטה" * כך לומדים לתת יותר תוך ראיית האדם תחילה
על זיקנה וכלי ריפוי ושיקום: בסידרת מפגשי העמקת ידע של צוותי מרכזי התצוגה והייעוץ נבחנו סוגיות שונות של שרות לקהילה * דבורה רויטמן מנהלת מרכזי התצוגה והייעוץ ביד שרה– סיכום של מפגש שהתקיים לאחרונה בתל אביב
קרא עוד...
תגובות: -1   צפיות: -1
 
 
 
דרושים מתנדבים ברחבי הארץ * הרשימה המעודכנת - הצטרפו אלינו לשנת נתינה
קשת השירותים של יד שרה לרווחת הציבור הולכת ומתרחבת - ואנו זקוקים לידיים טובות נוספות בהתנדבות * ראו כאן את רשימת הדרושים המעודכנת * בצילום: יד מסייעת של מתנדבים מושטת לכל אדם - בכל גיל - ברחבת ההשאלה בבית יד שרה * חייגו 6444*
תגובות: -1   צפיות: -1
כשמקבל סיוע מרוצה – הוא מוצא דרך לבטא זאת * תודה למתנדבת מירי חן על הענקת שירות באהבה * ראו כאן

כשמקבל שירות איננו מרוצה הוא יודע לבטא זאת היטב. כשהוא מרוצה – יש דרכים רבות לומר תודה ואחת מהן היא לדבר בפרחים. כך דיבר מקבל שירות אל המתנדבת מירי חן בסניף יד שרה בבית החולים בילינסון. היא עסקה בבקרת ציוד שלא הוחזר, ביקשה לוודא האם מקבלו רוצה להאריך ועד כמה את השימוש בו. התהליך התנהל בנעימות, באדיבות, בשירותיות מלאה ותוך רצון להקל ככל האפשר על מקבל הציוד ולחסוך ממנו הגעה לסניף אם אין צורך בכך וניתן לסיים את הנוהל בשיחה טלפונית. אלא שמקבל השירות הטוב הזה חשב שצריך להגיד תודה והופיע בסניף עם זר פרחים. היה לו מסר ברור שהעלה חיוך והפעם על פני נותני השירות. הוא אמר: "תודה על העזרה שאתם מושיטים, מה שעשיתם עבורי זה המעט ממה שאתם עושים למען הרבים". מנהלת הסניף כוכי וייס: "ברצון. עושים הכל מאהבת הנתינה". רגעים של שיח – ופרחים - בשפת יד שרה.