יום ג', ה’ באב תשע”ח
    לאתר הבית  |  דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  |  אודות  |  לבלוג  |  לוידיאו יד שרה  |  לפייסבוק  |  English  |  תרום עכשיו  
 
 
אהרון בא להתנדב בחדר הפיזיותרפיה
במהלך השתלמות מדריכי מרכז המבקרים בבית יד שרה - מדריכי מרכז חוויית הנתינה הישראלית - הם פגשו בשיקומון את אהרון, עולה חדש מארה"ב - וקיימו ראיון בזק * התברר כי אהרון בא להתנדב בחדר הפיזיותרפיה והוא אף מבקש להמשיך וללמוד בישראל על העצמת אנשים בעלי מוגבלויות * כאן בצילום: עם המדריכה מלכה מלמד * למוסף המיוחד למרכז המבקרים בחדשות השבוע ביד שרה - הקישו כאן * צילם: מדריך המרכז המתנדב אלי כהן
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 2
 
 
 
 
 
 
"יד לתעסוקה שווה": עם יד שרה, עכשיו זה קורה * הופכים נגישות למציאות ויוצרים סביבת עבודה המאפשרת תעסוקה לאנשים בעלי מוגבלויות
כך פועלת יד שרה להביא לשילוב אנשים עם מוגבלות בתעסוקה בהליך מהיר ומתגמל למעסיק * כאן: מתוך מסרי הקמפיין המשותף "יד לתעסוקה שווה" של יד שרה, המשרד לכלכלה ולתעשייה והביטוח הלאומי * הועלה לפייסבוק בימים בהם נתוני נציבות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות מעידים כי הצורך ביצירת נגישות המאפשרת תעסוקה שווה - חיוני יותר מאי פעם * תודה למתנדבים שלנו השוקדים על תיקון קשת רחבה של כלים המאפשרים נגישות לאנשים בעלי מוגבלויות
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 767
 
התנדבות - מוסף מיוחד * על האווירה, המסגרת המשפחתית, הסיפוק בנתינה
ברוכים הבאים למוסף המיוחד של יד שרה להתנדבות - הקישו כאן * כל האתגרים * כל הביקושים החמים * יומני מתנדבים * הדיווחים מן השטח על האווירה המשפחתית בסניפים * מה הם כותבים לנו על חווית הנתינה * איך להגיע לראיון ראשון ולמי פונים * האדם הנכון למשימה הנכונה - כך מבוצעת התאמה * כל מה שרציתם לדעת - במוסף ההתנדבות שלנו * שלכם ולשרותכם *בצילום: חוגג התנדבות בארגון המציין 40 שנות נתינה * בטלפון: *6444 - להתנדבות * במייל: brandye@yadsarah.org.il
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 0
כשמקבל סיוע מרוצה – הוא מוצא דרך לבטא זאת * תודה למתנדבת מירי חן על הענקת שירות באהבה * ראו כאן

כשמקבל שירות איננו מרוצה הוא יודע לבטא זאת היטב. כשהוא מרוצה – יש דרכים רבות לומר תודה ואחת מהן היא לדבר בפרחים. כך דיבר מקבל שירות אל המתנדבת מירי חן בסניף יד שרה בבית החולים בילינסון. היא עסקה בבקרת ציוד שלא הוחזר, ביקשה לוודא האם מקבלו רוצה להאריך ועד כמה את השימוש בו. התהליך התנהל בנעימות, באדיבות, בשירותיות מלאה ותוך רצון להקל ככל האפשר על מקבל הציוד ולחסוך ממנו הגעה לסניף אם אין צורך בכך וניתן לסיים את הנוהל בשיחה טלפונית. אלא שמקבל השירות הטוב הזה חשב שצריך להגיד תודה והופיע בסניף עם זר פרחים. היה לו מסר ברור שהעלה חיוך והפעם על פני נותני השירות. הוא אמר: "תודה על העזרה שאתם מושיטים, מה שעשיתם עבורי זה המעט ממה שאתם עושים למען הרבים". מנהלת הסניף כוכי וייס: "ברצון. עושים הכל מאהבת הנתינה". רגעים של שיח – ופרחים - בשפת יד שרה.