יום ג', טו’ בסיון תשע”ט
    לאתר הבית  |  דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  |  אודות  |  לבלוג  |  לוידיאו יד שרה  |  לפייסבוק  |  English  |  תרום עכשיו  
 
באלבום הצילומים הנעים למעלה מימין: בית פתוח המעניק שרות באהבה
צילומים 1-2. מיכל ווינט, אגף יחסי ציבור ביד שרה, היתה שם מאחורי דוכן של מים צוננים לרווית העולים להר הרצל ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות איבה (צילם: המתנדב יהושע ווייס) * 3. עם ההליכון שקיבלה ביד שרה יכולה ג'קלין לידר לנוע אל מרכזי קניות בבירה * 4. "כל בעיה שיש – באים אלי ואני עושה להם רגליים לכיסא" – חנניה אוחנה, מתנדב, בית המלאכה בבית יד שרה * 5. מבקשי סיוע מכל מגזרי האוכלוסייה בירושלים ברחבת ההשאלה
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 22
 
לפני החזרה לדרום אמריקה
הן לא וויתרו על ביקור במרכז המבקרים המרגש בבית יד שרה בירושלים – מרכז חוויית הנתינה – כשיאו של מסע בת מצווה בבירת ישראל. צוות המרכז: "שמחנו לארח כאן את קבוצת אימהות עם מהות שיודעות שאם באים להכיר את ישראל – לא מחמיצים ביקור במקום המציג את הפנים היפות של החברה הישראלית. נסיעה טובה – ושובו אלינו" * למוסף המיוחד בחדשות השבוע ביד שרה המוקדש למרכז המבקרים – כאן
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 2
 
 
"לשתף בהחלטות - להקשיב ולהבין את חשש הנעזר מאיבוד שליטה" * כך לומדים לתת יותר תוך ראיית האדם תחילה
על זיקנה וכלי ריפוי ושיקום: בסידרת מפגשי העמקת ידע של צוותי מרכזי התצוגה והייעוץ נבחנו סוגיות שונות של שרות לקהילה * דבורה רויטמן מנהלת מרכזי התצוגה והייעוץ ביד שרה– סיכום של מפגש שהתקיים לאחרונה בתל אביב
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 1
 
 
 
דרושים מתנדבים ברחבי הארץ * הרשימה המעודכנת - הצטרפו אלינו לשנת נתינה
קשת השירותים של יד שרה לרווחת הציבור הולכת ומתרחבת - ואנו זקוקים לידיים טובות נוספות בהתנדבות * ראו כאן את רשימת הדרושים המעודכנת * בצילום: יד מסייעת של מתנדבים מושטת לכל אדם - בכל גיל - ברחבת ההשאלה בבית יד שרה * חייגו 6444*
תגובות: -1   צפיות: -1
ושום דבר לא יעצור אותה כי דסק התיירות של יד שרה עמד הכן כדי להעניק לה את כל השירות וכל הכלים לתנועה * כתבת אתרי יד שרה יפה שי מראיינת מבקרת מניו-יורק שעשתה את הדרך לירושלים כדי לפגוש את הנכד - חרף מגבלות תנועה ובסיוע כיסא הגלגלים והרולטור של יד שרה * בצילום: בפתח בית יד שרה

ייטע ליבוביץ' , בת 87 , תושבת ניו יורק אשר הגיעה לארץ לפני כשבועיים לבקר את הנכד בשכונת הר נוף בירושלים מספרת שזו פעם ראשונה אשר משתמשת בשירות לתייר, בשנים עברו כשהגיעה לארץ, הנכד היה דואג לכיסא גלגלים עבורה. היא הגיעה לשירות דרך הסניף בניו יורק, הבן תורם ליד שרה ולכן ידעה על על הסניף בניו יורק, הם פנו לשירות בארץ ומרגע הפניה עברו 6 ימי עבודה , היא הגיעה לארץ וכיסא הגלגלים כבר היה מוכן בעבורה. למחרת הם פנו גם לקבלת רולטור – הליכון עם גלגלים. השיחה מולה נעשתה בסיוע הבת, סנדי ליבוביץ' אשר הגיעה איתה לארץ. מה דעתך על השירות? אני מבקרת בארץ לפחות פעם בשנה לבקר את הנכד שלי יוני. זאת הפעם הראשונה שבה אני משתמשת בשירות של יד שרה לתייר ואני שמחה מאד שקיים השירות. כך אני לא גורמת ליוני שלי לטירחה גדולה של דאגה לי וכיצד אצליח לנוע כשאני מגיעה לביקור. הרעיון של השירות הוא ממש נפלא ומסייע לנו כתיירים מוגבלים להגיע, לבקר את המשפחה ולסייר בארץ. היחס האדיב והנהדר שקיבלתי התחיל בניו יורק ונמשך גם פה בארץ. בהתחלה הזמנתי רק כיסא גלגלים ותוך מספר ימים מרגע ההזמנה הגעתי לארץ והכיסא כבר היה מוכן בשבילי. יום למחרת הזמנתי דרך השירות פה בארץ את הרולטור אשר סופק לי מיידית. האם כלי העזר מסייעים לך? בבית בניו יורק יש לי אותם באופן קבוע, הביקור בארץ הרבה יותר קל ונעים עם כיסא הגלגלים, ניתן להגיע לכל מקום בקלות ויש הרבה מקומות עם גישה נוחה בארץ. אי אפשר להעלות על הדעת את הביקור הזה – בלעדיו. יד שרה הוא ארגון נהדר אשר מסייע ככל שנדרש. טוב שיש יד שרה בישראל. *** התיירות לישראל היא אחת המשאבים להם ישראל שואפת מאז קום המדינה ועד היום. קמפיין הסברה נמשך בשלטי חוצות, סרטונים, מודעות – מעודד את התיירות לישראל ובישראל. אך מה קורה עם אנשים עם מוגבלות תנועה ותיפקוד? אלה המעוניינים להגיע ולתור את הארץ, לבקר במקומות הקדושים וליהנות מנופי ישראל? יד שרה המשרתת את כל גווני האוכלוסייה הישראלית עומדת גם לרשות התייר באמצעות "השירות לתייר". תחנה שירותית אחת שאליה יכול התייר להתחבר כבר בארצו שלו והקשר עימו נשמר אישית והדוקות כל הדרך לישראל ועד שהוא חוזר לנמל התעופה בן גוריון בדרכו הביתה. נדיה אללו, המופקדת עם צוות מתנדבות על "השירות לתייר" באגף יחסי ציבור וגיוס משאבים ביד שרה, אגף בניהולה של ספידה יום טוב: זה מתחיל בנמל התעופה שבו ממתינה לתייר הנכונית שלנו. המכונית המיוחדת להסעת רתוקים לכיסאות גלגלים. זה נמשך בבדיקת והתאמת נגישות בבית המלון או המגורים ותכנון המסלול על פי צרכיו של התייר. אתר יד שרה ברשת עומד לרשות התייר לעידכון כל הפרטים שלו ולמתן מענה מיידי. מרגע הפנייה אנו עומדים עימו בקשר מתמיד ומוודאים כי הביקור החשוב לו ולנו יתקיים כמתוכנן ועל הצד הטוב ביותר מבחינת נגישות. הכוונה היא שכל הדרוש לתייר יעמוד הכן כבר עם הגיעו. כל פריטי הציוד וכל הדרך לבית המלון. כל זאת עד כדי הפיכת החדר במלון – בתיאום עם בית המלון - לחדר אישפוז בית. מיטה מיוחדת, כל עזרי המקלחת, כיסא הגלגלים ועוד". שגרירת רצון טוב נוספה ליד שרה בימים אלה: סבתא ייטע. כשהיא תחזור לביתה – היא אומרת כי היא נושאת עימה את המסרים על הזמינות, הנגישות והיחס האדיב לו זכתה בעת שצוות התיירות של יד שרה וידא שתקבל את כל הדרוש לה כאן.